Természetes szappanok

 Manapság mindenhol azt lehet hallani, hogy nem szabad szappant használni, ennek ellenére sokan mondják azt is, hogy lehet, de nem mindegy, hogy milyet. (Amin meg főleg meglepődök, hogy az összes szép bőrű színésznőtől, ha megkérdezik, hogy mit tesz ezért, a válasz: semmit, megmosom kétszer a bőröm, legfeljebb kenek rá valami kis krémet) Lehet, hogy ez lenne a titok? Nem kenegetni annyi mindennek a bőrt? Hogy elég csak egy jó tisztítás és akinek kell esetleg hidratálás? Nem tudom. Az a helyzet, hogy nekem elég problémás a bőröm még most is, pedig nem vagyok már tini. Nagyon sok mindennel kentem, de végleg, teljesen egyiktől sem múltak el a pattik. Egy ideje elkezdtem használni ezeket a szappanokat (Rossmannban és Auchanben biztosan lehet kapni 3-400 ft), főleg arcmosásra. Nem mondom azt, hogy most már bababőröm van, mert nincs. Viszont -talán ettől, talán nem ettől- de mintha jobb lenne a bőröm, legalább már nincsenek nagy gyulladt pattijaim, inkább kis pirosak. Viszont fontos, hogy ez is szappan, tehát valamennyire ez is szárit, mivel nekem pedig vízhiányos a bőröm, ezért be kell kennem utána krémmel. A szappan többféle változatban kapható. Először is vannak, amelyekben kis növénydarabkák vannak (mint ez is-bár a képen nem igazán látszik), és vannak, amelyekben nincs,tehát azok teljesen simák. A növénydarabkások -ha testre
használjuk- jó bőrradírként funkcionálnak. Nem tudom felsorolni az összes illatot, amiben kapható, de nekem volt már levendulás, olivás, gyöngyvirágos és narancsos-fahéjas. Mindnek nagyon kellemes illata van. A szappan szerintem jól habzik, könnyű vele arcot mosni, én a sminkemet is ezzel mosom le (tehát kétszer szappanozok arcmosáskor: egyszer a sminket, aztán a maradék szennyeződéseket).
Egy próbát szerintem megér, bár a hagyományos szappanokhoz képest drága, viszont egy Lush-hoz vagy más drágább szappanokhoz képest elég olcsó. Szerintem ennyit igazán megér.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...