Legutóbbi Avon rendelésem

A legutóbbi rendelésem során elsősorban az újdonságok közül válogattam, így megrendeltem a Planet Spa család legújabb tagjait (Indalgance testápoló és arcápoló), valamint az argán olajas hajvégápolót és sampont. E mellé került két régóta áhított termék, az egyik ez a nagy lapos hajkefe, ami hosszú hajhoz nagyon praktikus. A másik pedig a foot works termékek közül a kidörzsölődés elleni stift. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy teljesít, mert szuper megoldás lenne néhány kényelmetlenebb cipőmhöz.




Melyikről olvasnátok először?

CONVERSATION

9 comments:

adrus said...

a stiftről, jó lenne, ha működne!!:)

Adryenn said...

Az argán olajas hajvégápolóra és samponra nagyon kíváncsi vagyok :)

eva1 said...

Az argánolajos hajvégápolóra és a planet spa termékekre vagyok leginkább kíváncsi!

Anett said...

Hajvégápolóról :)

lex said...

Szintén a stift érdekelne! :)

Ágó said...

Hűű én is meg vettem az argán olajos hajvégápolót, hát az illata valami isteni és nekem már az első alkalommal használt, nagyon könnyen kilehetett fésülni a hajam, nagyon puha és fényes lett tőle! Csak ajánlani tudom :)

Csipkelány said...

Érdekes, én különösebb illatot nem éreztem. De majd megfigyelem. Amúgy nekem is bevált. :)

B. Dóri said...

Nekem is megvan az argánolajas hajvégápoló, és az érdekelne, hogy a sampon mennyire teljesít jól?
Meg kíváncsi vagyok az új Planet Spa termékekre is.

Anonymous said...

Nekem is ilyen fésűm van.:D

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...