The old checked shirt - outfit videóval

Ezt az összeállítást akkor viseltem, amikor leesett az első hó és hazalátogattunk a szüleimhez. A szoknya nagyon nagy kedvencem, mert a mellett, hogy nagyon csinos, rettentő kényelmes is, mivel rugalmas anyagból készült. Emlékszem, amikor néhány évvel ezelőtt anyukámtól kaptam ezt a pulcsit, nem voltam odáig érte, mert elég rövid. Aztán ahogy elkezdtem ceruzaszoknyákat hordani, egyre gyakrabban nyúltam ehhez az egyszerű tojásszínű felsőhöz. Nagyon megszerettem, mert sokféleképpen lehet variálni, elég meleg és a kabát alatt is kényelmes viselet.
Több kérdést is kaptam az utóbbi időben, hogy télen hogyan lehet szoknyát hordani illetve nőiesen öltözködni. Bevallom én is sokszor a kényelmet részesíteném előnyben, de nem mindig lehet. Nagyon jó trükk a dupla harisnya, amit pl. ennél az outfitnél is alkalmaztam. Senki nem veszi észre, viszont nagyon sokat számít. (Sőt, előfordult már, hogy kiszakadt az egyik harisnyám, így kénytelen voltam levenni, de szerencsére a dupla miatt így is maradt rajtam egy és nem kellett szakadt harisnyában, dideregve végigvonulnom a városon.) Ha már harisnya, akkor ajánlom a vastagabb, 100 denes és a fölötti fekete harisnyákat, amiket bármihez fel lehet venni és sokkal jobban melegen tartanak, mint egy 15-20 denesek. A felsőknél én a rétegezés híve vagyok, még akkor is, ha nem látszik. Általában úgy vásárolok kabátot, hogy az pont jó rám, ezért egy vastagabb, nagyobb pulcsi nem is nagyon fér el alatta kényelmesen, így ez ki van lőve. Arról nem is beszélve, hogy szoknyához általában elegánsabb egy vékonyabb kötött anyagból készült pulóver. A sapka - sál-kesztyű pedig kötelező :)


Sapka, sál, táska - H&M | cipő - Humanic | Kesztyű - Promod | Harisnya - Rossmann





Fülbevaló - Six | Ing - C&A | Szoknya - H&M | Pulcsi - Ajándék | Karkötő - Avon












CONVERSATION

2 comments:

Anna said...

A kabát és a táska az abszolút kedvencem, na meg a karkötő. :)

Nekem a csizma és a szoknya picit fura együtt, szerintem nem áll annyira jól, erősítik a lábadat.

Norina said...

Tényleg szép ez a pulcsid :) Illenek hozzád a világos árnyalatú szinek!

www.norinahellaphotography.blogspot.com

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...