Teszt- Pupa Soft and Wild és I'm Matt Lipstick

Őszintén szólva, nem vagyok az a típus, aki egy új márka nyitásakor telepakolja a kosarát az újdonságokkal. Inkább a lassú víz partot mos kategóriába sorolnám magam, többször bementem a Pupa üzletébe is, sok tesztet olvastam a termékeikről, valahogy mégsem vettem eddig semmit. Aztán megkeresett a cég, hogy teszteljem néhány terméküket, aminek nagyon megörültem, főleg amikor megkaptam a csomagot, mert amellett, hogy rengeteg csodaszép holmit küldtek, nagyon sokfélét, így a szemhéjpúderektől kezdve, a lakkokon, rúzsokon át a tusig volt lehetőségem kipróbálni a termékeiket.

Amikor megkaptam a csomagot, úgy éreztem, mintha máris karácsony lenne, gyönyörű, igényes kis csomagokat kreáltak és a Soft & Wild kollekció dizájnja egyből levett a lábamról (a csomagolás leopárdmintája bársonyos anyagú).

A termékek egy részét nyereményjátékra ajánlottam fel, így azokról nem tudok beszámolót írni, de gyakorlatilag minden kategóriából maradt nálam is egy, úgyhogy ezekről szeretnék bővebben írni. Ami elsőre nagyon meglepő volt számomra, hogy a megfizethető ár ellenére nagyon minőségi mindnek a csomagolása és a kivitelezése. A rúzsok valódi fémtokban kaptak helyet, aminek van némi súlya, tényleg minőségi érzést kelt, a pirosító szintén, ráadásul egy hatalmas tükör is található benne.
A Soft & Wild kollekció az 1950-es évekre tekint vissza a púderes, rózsás, romantikus árnyalatokkal, ugyanakkor feldobták a kollekciót néhány vadabb, modern, vibrálóbb színnel is.

A Wamp! Wet and Dry mono szemhéjpúderek szárazon és nedvesen is használhatóak, így különböző hatásokat lehet elérni vele: szárazon lágyabb, nedvesen intenzívebb, metálosabb lesz a szemsmink.A Wamp! Duo liner & Kajal egy kétvégű termék, az egyik végén egy tus, a másikon egy hegyes, krémes szemceruza található. A Soft&Wild pirosító talán a legkülönlegesebb darab a kollekcióból, ugyanis maga a termék is leopárdmintás és a csomagolása is. A mintában látható egy kevés csillámos, highlighteres rész, amitől az egész pirosító egy picit csillogóvá válik. A kollekcióba tartoznak még az I'm rúzsok, amik nagyon krémesek, egyáltalán nem szárítanak és nagyon szép, intenzív színük van. Illetve szintén ide tartoznak még a Lasting Color Gel lakkok és egy különleges, leopárd mintás mikrofilterekkel dúsított körömlakk.
Szemhéjpúderek közül a 003-as árnylat van meg nekem, ami egy pezsgős-halvány arany árnyalat. Ecsettel és ujjal egyaránt könnyű felvinni, nem porzik és kellően pigmentált. A tus és szemceruza nagyon jó, bár nekem kissé furcsa még az ilyen formájú szemceruza, eleinte féltem, hogy letörik, de persze nem történt ilyesmi. Nagyon krémes, könnyű vele dolgozni, bár nem annyira hegyes, ezért talán precíz vonalakhoz kevésbé alkalmas, én főleg vízvonalra használtam. A tus viszont nagyon kényelmes, elég hegyes és a színe is elég intenzív. 
Az I'm rúzs közül egyet tartottam meg, mégpedig a 004-es élénk pink árnyalatot, amit nagyon jó érzés viselni, ugyanis kellően krémes, nincsenek benne csillámok és nagyon szép fényt ad az ajkaknak. Sajnos mivel elég krémes termékről van szó a tartóssága az nem túl jó.
A lakkok közül a 129-es rányalat és a leopárd mintás fedőlakk maradt nálam. A 129-es egy gyönyörű halvány babarózsaszín árnyalat, amit szerintem nagyon nehéz találni (talán másik ilyen szép szín a Golden Rose Rich Color 52-es árnyalata). A fedőlakk nagyon különleges, viszont kicsit trükközni kell vele, ha szépen akarjuk felvinni a leopárd mintát a körömre és gyakorlatilag le kell vadászni a kis mintákat, de ennyi áldozatot igazán megér. Hátránya, hogy nem mindig fekszik szépen a köröm felületére, ezért nem annyira tartós, de alkalmakra szuper.
A pirosító picit csalódás volt, ugyanis ettől vártam talán a legtöbbet. A csomagolása egyszerűen mesés, az árnyalata viszont sajnos számomra hagy némi kívánnivalót maga után, ugyanis brutálisan babarózsaszín, ami lehet, hogy a világos bőrű, szőke lányokon csodaszép, de valahogy hozzám kevésbé illik. Persze egy keveset felkenve nem olyan vészes, de azért örültem volna ha picit barackosabb, univerzálisabb árnyalatot kreálnak, ha már csak ez az egy elérhető a kollekcióban.
Végül két termék, ami nem a Soft&Wild kollekcióból való, az I'm Matt Lip Fluid, tulajdonképpen folyékony rúzsokról van szó. Mostanában vadászom a hasonló termékekre, ugyanis majd a menyasszonyi sminkemhez is valami hasonlót szeretnék használni, úgyhogy a tartósság illetve csókállóság most nagyon fontos szempont. Lelövöm a poént, sajnos ezek ezt nem teljesítik, ettől függetlenül gyönyörűen pigmentáltak és nagyon jó érzés őket viselni, de sajnos egy mozis popcorn evés sem bírt ki rajtam a 052-es árnyalat. A termék leírása szerint bársonyos-matt finishű, amit valóban teljesít, ugyanis nem szárad teljesen mattra, de fényesnek sem mondanám, valahogy tényleg olyan bársonyos, kellemes. A másik árnyalat a 012-es egy nude, barnás rózsás árnyalat. 

Balról jobbra: pirosító, szemhéjpúder, szemceruza, tus, rúzs, folyékony rúzsok (012,052)
A termékek árát, leírását és az egyéb információkat megtaláljátok az alábbi linken:
Pupa Milano

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...