Hétköznapi kedvencek

Mióta helyrejött egy kicsit a bőröm nagyon élvezek reggelente sminkelni, így lassan kialakult egy hétköznapi összeállítás, amit bármikor örömmel alkalmazok, ha egy egészségesen ragyogó, mégis természetes sminket szeretnék készíteni. A termékeket egytől egyik imádom, azt hiszem ezekkel évekig ellennék, annyira megszerettem őket.
Elsőként talán a legújabb és leginkább megkedvelt darabot, a Makeup Revolution Ultra Blush palettáját említeném meg (Golden sugar árnyalat). Három árnyalat van, amit imádok, az egyik a jobb alsó sarokban a matt bronzosító, amit kontúrozáshoz használok. Nagyon jól teljesít, hasonló a NYC Sunny-hoz, könnyen eldolgozható meleg árnyalat, szép színt ad a bőrnek. A másik két szín a felső sor két középső pirosítója, amit összekeverve szoktam felvinni és egyszerűen gyönyörű fényt és színt ad a bőrnek. E mellett a duó mellett elbújhat a világ összes highlightere, annyira szépen kiemelik az arccsontot.

Régi kedvencem a Garnier BB krém, rengeteg tubussal elhasználtam már a különböző változataiból. Jelenleg a zsíros, vegyes és pattanásos bőrre való változat van meg Light árnyalatban és ezt is imádom (másik nagyon kedvencem a kombinált bőrre való vékony tubusos verzió). Bárki bármit mond, nekem ez az egyetlen BB krémem, ami mellett már nagyon régóta kitartok, pedig próbáltam egy párat. Egyszerűen jó a fedése, nem nehezíti el a bőrt és természetes hatása van. 

Ha már a BB krémnél tartunk, akkor két korrektorról is szeretnék írni, mert mindkettő fantasztikus a maga módján. Az egyik a Catrice Camouflage, amiről már sok videómban hallhattatok és a blogon is többször szerepelt már. Elfed minden bőrhibát, egész nap a helyén marad, sokáig elég és olcsó. A szemem alatti karikákra viszont nem szoktam ezt használni, mert oda nagyon sűrű, így oda az Avon Ideal Flawless krémes korrektort szoktam felvinni, Fair árnyalatban. Szintén nagyon jól fed, de sokkal krémesebb, mint a Catrice, így szem alatt szépen el lehet dolgozni.

A BB krém és a korrektor fixálásához a Rimmel Stay matte púdert használom Sandstorm árnyalatban. Egy tipp a púder felviteléhez: ne nagy pufi ecsettel vigyétek fel, hanem tömött, lapos kabukival, mert így sokkal tartósabb lesz. 
A szemöldökömre újabban a Catrice Eyebrow Fillert szoktam elsőként felvinni, mert szép alapszínt ad és helyén tartja a szálakat, így csak egy kicsit kell porral vagy ceruzával kiegészíteni és a széleket megrajzolni.

A szememre a Pupa Vamp! mono szemhéjpúderét használom a legtöbbször mostanág, 102-es árnyalatban. Gyönyörű pezsgőszín, hihetetlenül krémes állag, nem lehet vele mellélőni. Az Avon szempilla göndörítő is régóta jó szolgálatot tesz, már el sem tudom képzelni göndörítő nélkül a spirálozást, annyira megváltoztatja a tekintetet és hosszabbnak mutatja a pillákat. Spirálok terén jó pár terméket elhasználtam az elmúlt hónapokban, jelenleg a Lovely Pump up a legnagyobb kedvenc. Nagyon szépen ível és hosszabbít, de nem tapasztja össze a szálakat és gyönyörű, éjsötét színe van.

Végül pedig hoztam egy szájfényt is, bár inkább rúzsozni szoktam, mostanában mégis szeretem ezt a nude Avon szájfényt, ami az Ultra glaze vonalból a Pale peach. Egy nude kontúrceruzával elegáns és természetes egyszerre.

CONVERSATION

2 comments:

Anna said...

A Catrice korrektor nekem is nagy kedvencem. :)

SophiEl said...

Nekem a legnagyobb basic kedvencem a Naked palettáim (2 és 3) mellett a L'oreal Infallible 24H matt alapozó. Nemrég fedeztem fel magamnak, minden mást letaszított a trónról. Tökéletes! :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...