Édes álmok jönnek

Ilyen esős időben, miről másról írhatnék, mint az alvásról :) Az AVON sleeptherapy szettje pedig ehhez jó kis segítséget nyújt (már akinek kell). A szettben található egy tusfürdő, egy illatpermet és egy balzsam. Mindegyiknek az a célja, hogy nyugodtabban, jobban aludjunk. Már többször használtam őket és tényleg nagyon jók, én szeretem az illatukat is. A permetnek van a legerősebb levendula illata, amit én az ágyam fölött lévő baldachinra szoktam fújni (bőrre azt hiszem nem szabad), a tusfürdőnek már lágyabb az illatta, a balzsamé pedig egészen más. Én ezt kevésbé érzem levendulásnak, de kétségkívül jó, nem erős. Tulajdonképpen elmondhatom, hogy használ is, mivel éppen tegnap kentem magamra a balzsamból és aludtam fél 10-ig (na lehet, hogy ehhez a tegnapi 4 órás kelés is hozzájárult :))

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...