Elhasznált termékek


Múltkor megmutattam, hogy milyen termékeket szeretnék elhasználni, ezek közül sikerült is már néhányat kivégeznem. Ezek a következők:

AVON Advance techniques sampon a sima és egyenes hajért: nagyon szeretem ezeket a samponokat, szerintem az AVON samponjai közül ez a legjobb vonal. Váltogatni szoktam, hogy éppen melyik típust használom. Most éppen ez fogyott el.  Nincs semmi extra illata, de kezelhetővé teszi a hajamat és már balzsamozás előtt is érzem, hogy nem olyan durva.
AVON care testápoló: Még a karácsonyi kiadás volt. Tetszetős csomagolás, kellemes sárgadinnye illat (karácsonykor?) és apró csillámok. Nagyon gyorsan beszívódik és puhává varázsolja a bőrt. Szerintem tökéletes. Inkább folyékony, vizes jellegű krém.
AVON Clearskin arcradír: Intenzíven radíroz, nagyon jól frissít, tényleg lehet érezni a hatását. Nem csak simogat, hanem tele van radírozó szemcsékkel, szóval szerintem elég hatékony. 
L'oreal Casting Créme gloss balzsam (hajfestékhez volt): Nincs rossz illata, de mindig a hajfestésre emlékeztet, ezért nem szoktam annyit használni, viszont nagyon szép fényessé és puhává teszi a hajamat. 
AVON naturals limeos hajfényolaj: Felejthető darab, tele van csillámokkal, amik beülnek az aljára és elég nehéz felkavarni, mivel olajról van szó, az illata kellemes friss, de különösebben nem voltam oda érte.
AVON planet spa japán szaké és rizs szemkörnyékápoló: Nagyon jó ez a termékcsalád, kellemes, gyorsan felszívódó zselés krém. Érezni lehet, hogy kicsit feltölti a szemkörnyéki területeket és ezáltal felfrissíti.

AVON uplifting spirál: Nem volt különösen nagy kedvencem, egyszerű kefe, de az eredmény nem rossz.
AVON 24 k gold spirál: Kényelmes, nem túl nagy kefe, nagyon szépe fekete színe van. Az eredménye közepes, inkább hétköznapi.
AVON szájceruza (rich ginger): Nagyon szerettem, jó sokáig kitartott, mivel nem használok túl gyakran kontúrceruzát. Azt szerettem benne, hogy természetes "szájszíne" volt, ezért nem kellett figyelni arra, hogy mennyire passzol az adott rúzshoz, mert mindenhez jó volt. A végére viszont sajnos már eléggé kiszáradt, nehezen tudtam vele dolgozni.

Hát egyenlőre ennyi volna. Továbbra is használom a többi terméket, amint elfogy a többi is, megmutatom Nektek is.

CONVERSATION

3 comments:

Thündérke said...

Én is nyúzom egy ideje a testápolót :) remélem hamarosan elfogy:D az illata szerintem is fini, de hidratálhatna jobban:( .

Deni said...

De jó, pont így szoktam én is félbevágni az olyan krémes tubusokat, amikből nem tudok mindent kipréselni. ^^

Csipkelány said...

Thündérke: Én szerettem. Bár tény, hogy van jobb termékem is.
Deni: igen, nem szeretek pocsékolni. Most a Garnier BB-t vágtam félbe, még egy csomó van benne, kinyomni meg lehetetlen. Kár volna kidobni. :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...