Catrice tus teszt - Sherlock & Khaki Holmes

Korábban már láthattátok használat közben ezt a tust, amit a Rossmannban vettem akciósan 599,- Ft-ért. Ebben a bejegyzésben egy rövid összefoglalót olvashattok a termékről.
A csomagolása egyszerű, kis kerek üveg, rajta műanyag csavaros tetővel, ami a benne lévő tusnak megfelelő árnyalatban pompázik. Szerintem praktikus. 

  
 Az árnyalat, amit megvettem a Sherlock & Khaki Holmes inkább barnás, mint zöldes khaki, de ezt egyáltalán nem bánom, mivel úgysincs barnás tusom.
A termék mennyisége 4 gramm (AVON: 4 g , Essence: 3 ml), ami elég jó, főleg, ha az akciós árhoz képest nézzük (eredetiben azt hiszem 1000-1300 körüli ára lehet). 
Az Avon tushoz képest sokkal lágyabb a textúrája, az Essencehez már jobban hasonlít, de talán még annál is krémesebb. Nagyon szeretek vele dolgozni, mert könnyű eloszlatni, jól fed és elég erősen pigmentált. Nem szükséges többször átmenni a vonalon, hogy a megfelelő eredményt elérjük. (Szemben pl. az Avon tussal.)

Gyönyörű apró csillámokkal van tele. Ettől olyan különleges.

A szín szerintem fantasztikus.  Nem is igazán barna, nem is zöld, khakinek sem mondanám. Van egyfajta metálos beütése. Engem az őszre emlékeztet. Szerintem szuper szín, ha nem akarunk erőteljes feketét használni, mégis ki akarjuk emelni a szemet. Minden szemszínhez nagyon jól mutat.

Az alábbi képen alapként használtam, nem tusként. Nagyon elégedett vagyok vele.

CONVERSATION

9 comments:

Anonymous said...

Hát ez gyönyörűűű! *-*

eva1 said...

nagyon szuper!
akkor ezek szerint ezt már ki is vonták a forgalomból?

Anett said...

Ez őszre tényleg tökéletes szín lesz!

Rékus said...

jaj, de gyönyörű színe van :)

Csipkelány said...

Köszi :)

eva1 said...

jajj meg kell osztanom veled, most sikerült a rossmannba megvennem 300Ft-ért, imádom! nagyon tetszett már azóta, hogy itt megmutattad nekünk és a sminkvideo is, amiben használtad :D

Csipkelány said...

Örülök, hogy meg tudtad venni. Igazán megér annyit. Barátnőm is így csapott le rá :) Használd egészséggel :)

Fru said...

Szép! :)

Nagyon tetszik a blogod, végigolvastam most az egészet:))

Csipkelány said...

Köszi Fru!!! :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...