MUA paletták tesztelése / Review about MUA palettes


Eléggé elmaradtam a MUA rendelés tesztelésével, úgyhogy gyorsan feltöltöm Nektek, ugyanis, ahogy a fb oldalamon is olvashattátok, nemsokára indul az 50%-os akciójuk, ingyenes szállítással. 

The last few weeks I forgot to write a test about my MUA order products, so I will write it down now, because, as may You know from my fb page, they offer a 50% off plus free shipping soon.


Két palettát rendeltem, az egyik az Undressed, a másik pedig a Heaven and earth. A csomagolásuk  egyszerű műanyag, kicsit olcsó hatású. Nincs benne tükör, viszont jár hozzá egy két végű szivacsos applikátor, amit én nem szoktam használni, mert ecsettel viszem fel a szemfestéket. Egyébként a palettáik nagyon emlékeztetnek a Sleek iDivine palettákra.

I ordered two eyeshadow palettes one in Undressed and one in Heaven and earth. The packaging of the palettes are quite simple, not so sophisticated or luxury, just simple plastic and a bit cheap looking. It has no mirror inside, but has a double ended sponge applicator, which normally i don't use, since I use brushes to apply eyeshadow. The packaging reminds me of the Sleek iDivine palettes.

Nagyon sok bloggerina írt már arról, hogy a MUA Undressed palettája tökéletesn hasonmása az Urban Decay Naked-jének, ami jóval drágább. Azt mondjék, a név is innen ered. Mivel nekem nincs meg a Naked paletta, ezért nem tudom őket összehasonlítani, viszont nagyon szeretm az Undressed palettát, mert nagyon jól variálható színek vannak benne. Egy egyszerű napi sminket ugyanúgy el lehet készíteni vele, mint egy erősebb estit. Összességében szerintem nagyon megéri az árát és jól kihasználható. Az eredeti ára 4 £, de az akció keretében most mindössze  2 £-ért tudjátok megvenni.

Many bloggers realized that MUA's Undressed palette is a dupe of the Urban Decay Naked palette, which is more expensive. They said that the name Undressed came from here too. Personally I don't have the Naked palette, so I cannot compare those, but I am really happy that ordered Undressed, because it has a various colours. You can create a simple, soft daily look or a stronger evening makeup as well. So I think it's very useful and worth the price. The original price is 4 £, but now with the 50 % off sale You can buy it just for  2 £!
 
A Heaven adn earth palettában barna és földszínek vannak.  Lehet, hogy egyesek unalmasnak tartják a barna színt, személy szerint én rengeteg barnát használok. Majdnem minden sminkemben van, ha csak egy kicsi is. A világos színek egyébként tökéletes highlighterek, a többit pedig a szemhéj egészére vagy a mélyítővonalba lehet felvinni.

Heaven and earth has a bunch of brown, earth shades. Maybe some of You think brown is boring, but personally i really love it, and use a lot of browny colours in almost every makeup look I create. The lightest colours are really good for highlighting. The rest of the colours are for You lid or for crease. You can use brown just alone or with some other colours what You like.
 Összességében nagyon megszerettem a palettáikat. Szerintem megérik ezt a pénzt, úgyhogy én most is fogok tőlük rendelni.
Nektek megvan valamelyik paletta? Esetleg tervezitek a beszerzését valamelyiknek?

Over all I think these are really good quality for theri prices. I think I will order a few of their palettes.
 You have their palettes? Do You plan to order them?















CONVERSATION

18 comments:

Anonymous said...

Mikor lesz ez a bizonyos akció? :) Nagyon gondolkodom az Undressed palettán, mert így sokkal olcsóbb lesz a Sleek au naturel-jénél amit már régóta tervezek megvenni. (De persze ez feltette az i-re a pontot hogy Naked paletta hasonmás az Undressed :) )

Lilla

Csipkelány said...

Ha jól tudom holnaptól.

Gabica said...

Én úgy tudom hétfőtől kezdődik az akció, de javítsatok ki, ha tévedek! Már én is összeválogattam jó pár dolgot, köztük ezt a 2 palettát (imádom a barna minden árnyalatát) + még egy 3. palettát is, azt hiszem a glamour days-t.

Amina said...

Jajjj de vártam ezt a posztot :) Nagyon szépek a színek.Én is rendeltem tőlük,de az egyik csomagom még mindig nem jött meg MÁR 2 hónapja :(

Juctus said...

Már szemezek a MUA termékekkel egy ideje...
Lehet ,hogy e akció keretein belül fogom tőlük megrendelni az első terméke(i)met :)
Az eredeti áraik sem sokak ,de ennyiért szinte ajándékok a termékek :D
Köszi ,hogy megemlítetted ezt az akciót :)))

(www.beautybyjuctus.blogspot.com)

Christy said...

Ezek a paletták (többek közt) nekem is megvannak, és nagyon szeretem is őket. Most a Going for gold-ot, mert egyáltalán nincs ehhez hasonlóm :)

Anonymous said...

Szia! Nem tervezed, hogy csinálsz 2012-es kedvences videót? A havonkénti videók teljesen elmaradtak, azokat nem folytatod? Jók voltak, szerintem sokan szerettük őket. ;)
Anett

Kitti said...

Nem csinálsz egy bejegyzést arról, hogy megy a rendelés menete erről az oldalról? :)

Csipkelány said...

De, a havi kedvenceket folytatom, a rendelésről megpróbálok csinálni egy posztot :)

Kat said...

Csak én nem találom a kódot vagy már lemaradtam az akcióról? :/

Rebi said...

Ott van a kód a főoldalon: MUA50 2013.01.24-ig tart az akció,nem maradtál le semmiről :P

Anonymous said...

Hogyan lehet rendelni? Köszi, Nóri.

Anonymous said...

Valaki be tudná linkelni az oldalt?
köszi: Lau

Anonymous said...

Honnan lehet rendelni? :oo
by:Rebeka

Gabica said...

http://www.muastore.co.uk/
innen tudtok rendelni, de állandóan befagy az oldal,túlterheltség, még nekem se sikerült rendelni hétfő délután óta(mióta felkerült a kód)

Aviana Rahl said...

Én nagyon szeretem ezt a palettát, rendszeresen használom!

Anonymous said...

Milyen gyakorisággal szokott lenni hasonló akció? Erről én sajnos lemaradtam.

Csipkelány said...

Nagyon gyakran vannak akcióik, mindig más! A facebook oldalukat érdemes figyelni. :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...