A nyár kedvence - Circus Confetti

Sokáig szemezgettem az Essence Circus Confetti lakkal, míg végül nem tudtam ellenállni és megvettem ezt a színes glitteres csodát. Mostanában egyébként is nagyon rá vagyok kattanva a glitteres lakkokra, főleg díszítőlakként használom őket teljes körömre vagy a köröm tövéhez gyűrűs ujjra.


 Van, akinek túl színes, túl erős ez a lakk, de nekem pont az tetszik benne, hogy ennyire színes, nyári, vidám és magával ragadja az embert a hangulata. A legszebb szerintem valami világos lakkra kenve, mert így még jobban érvényesülnek a színek. Bár feketén vagy egy sötétebb lilán egy buliba is el tudom képzelni. Az biztos, hogy nagyon feldobja a legegyszerűbb színt is. Hogy igazán vidám legyen a manikűröm, most két sárgát használtam. Első rétegben az Essence Wannabe Your sunshine-ját, ami fölé a Lovely 414-es halvány sárga került, ami kicsit tompítja az Essence kanári sárgáját. Végül gyűrűs ujjra egy réteg a Circus Confettiből. Az egészet feddőlakkal fixáltam.

Nektek hogy tetszik? Ti hogy használjátok a Circus Confettit?

CONVERSATION

11 comments:

Gabica said...

De jól néz ki sárga alapon is! Imádom ezt a lakkot :)

Niki said...

Régóta használom ezt a lakkot, és nagyon szeretem. Néha egyenként szedegetem belőle ki a kis konfettiket, és "szabályosan" pöttyös körmöt készítek, néha csak a "félholdra" viszem fel... Kedvfüggő. Mindenesetre örök kedvenc!

Lilla said...

tényleg nagyon jól néz ki, pedig a sárga lakkokat nem kedvelem. :) a glitteres lakkokkal mostanában én is így vagyok, egyre jobban kedvelem őket. :)

Ilus said...

Szeretem az ilyen lakkokat, igaz még nincs ilyen a gyűjteményemben. Sok apró csillámos lakkom van! :)

Mindenesetre ez nagyon szép manikűr lett! :)

xoxo said...

Most kedvet kaptam egy kis köröm festéshez:D nagyon jól néz ki<3

Bellala said...

Abszolút kedvenc, minden lakkon szuperül mutat :) Én totális függőségben vagyok a csillámos-flitteres dolgokkal, mostanában a glitter sandwich típusú manikűröket próbálgatom a Circus Confetti-vel. :)

djkaty said...

Nagyon jól áll, és gyönyörű a körömformád :-)

hkorinna said...

Nekem is megvan ez a csillámos csoda, nagyon szeretem! Meglepően jól mutat ezen a sárga alapon! :D

Rékus said...

Díjat kaptál tőlem :)
http://vogueandlife.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-dijat-kaptam.html

Unknown said...

Ma a She glitteres lakkokból sárga, narancs, halvány rózsaszín, lila és kék szín tündökölt a polcon. Rögtön Te jutottál eszembe! N.Nóra

Unknown said...

Ma a She glitteres lakkokból sárga, narancs, halvány rózsaszín, lila és kék szín tündökölt a polcon. Rögtön Te jutottál eszembe! N.Nóra

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...