Nyári pillanatok 2013


1. Mojitos és pisztáciás fagyi, nyami 
2. Az első saját készítésű bonbonom, málnás csokis ízben
3. Levendulaszörp, amit ajándékba vittem a párom anyukájának 
4. Barackos fantáziatorta (= én találtam ki:), amit a capoeirás srácoknak sütöttem



1. Az AVON Apricot Mystery továbbra is az egyik kedvenc lakkom
2. Új táska
3. Strandon heverészés és olvasás
4. Apricot mystery újra
1.; 4. Artúr cicám
2. Szlovéniában kaptam lencsevégre ezt a barátságos kutyust
3. Ő pedig a szomszéd kutyája, nagyon kis helyes

1. Ebéd Ljubljanaban a Güjzina étteremben
2. Vacsi a Borsban (Budapest, Kazinczy utca), mindenképp próbáljátok ki, ha arra jártok, nagyon finom szendvicseik vannak és a levesek is egész jók
3. Túrázás előtti kávé
4. Vacsi a Vapianoban 


Idén szerintem csak egy napig voltam a gyömrői strandon, valamiért sosem jutok egy el egy egész napra, pedig itt lakom. Pedig milyen jó lenne, mert nagyon szuper kis hely.

Szlovéniai túrázás, városnézés. Később írok róla bővebben :)

1. Inspiráló naplemente
2. Csobánkán kirándulás közben találkoztunk ezzel a békésen legelésző csikóval
3. Szilvásvárad, Fátyol vízesés. Gyönyörű még mindig.
4. Rózsa a szilvásváradi La Contessa kertjében
1. Házibulira készített szendvicsek. Jó kis buli volt :)
2. Alkoholba áztatott gumimaci. Meg nem mondom, mi volt amit ráöntöttünk, viszont szörnyű íze lett :(
3. Blogtalálkozó részlet
4. Mostanában elkezdtem a fegyencedzés nevű edzést. Bár nem tudom még, mennyire fogom komolyan venni, de nagyon tetszik az alapelv ami köré épül és nagyon hasznos lenne a capoeirás tudásom fejlesztése során is. Meglátjuk :)

CONVERSATION

11 comments:

Rami said...

nagyon klassz volt nézegetni ezeket a képeket:)
Ugyanilyen fityegős karkötőm van:)

Unknown said...

Artúr nagyon cuki, még nem is láttam!
Mi vodkába áztattuk a gumicukrokat, de valami borzalmas volt!!!! :DDD

Tekla said...

Nagyon tetszenek a képek, csodaszép helyeken jártál!

Panni said...

nekem is van olyan karkötőm! :D nagyon szép képek lettek! :)

Netti (Szütyő blog) said...

Engem ez a Fegyencedzés könyv érdekelne :D
A vodkás gumimaci tényleg borzalmas, nem tudom ki találta fel, d már lehetett benne néhány löket :))

Unknown said...

A 2. képen aaz új táskád honnan van? Nagyon szép! :)

hkorinna said...

Nagyon hangulatos képek, pont ilyen pisztáciás fagyit ettem én is pár napja, isteni! :) A cicusod pedig tündéri aranyos! *.*

Megaera said...

Tényleg borzasztó hangulatosak ezek a képek, minden olyan jól el lett találva :) A levendula szörp pedig biztos isteni lehet, habár én még nem kóstoltam ilyet, viszont imádok mindent, ami levendula ^^

Anna said...

Csodás képek, nagyon hangulatosak! :)

Njoythestyle said...

Csodaszép képek, az a torta valami ínycsiklandozó, máris küldhetsz belőle nekem 2 szeletet :D
A cicád, aww! :))) Évtizedek óta vágyom egy vöri cicafiúra, a neve már megvan, de őkelme még nem érkezett meg.
Mesélsz majd erről az edzésfajtáról? Kíváncsi lettem.
Pusza: Reni

Unknown said...

Huh fegyenc edzés ... Barátom megvette mind a két részt és nekem is felkeltette az érdeklődésem de amikor a kezembe vettem a barátom nézett nagyokat (és megértem hogy miért mondta hogy neki se fogok kezdeni) ...hát öszintén kivert a viz amiket a srác benne csinál föleg a táblázatok minden fejezetben ... én azt mondom nagyon kemény sok sikert hozzá;)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...