Videó - Smaragd alkalmi smink


Sokaknak az alkalmi sminkről a klasszikus fekete vagy barna füstös szem jut eszébe, de ugyanazt a füstös hatást el lehet érni más színek használatával. Egy másik szín használatával jobban ki lehet emelni a szemszínt illetve a ruhát, amit viselünk. A zöld szín szinte mindenkinek jól áll különböző árnyalatokban (olívától a mély méregzöldig). Ugyanúgy lehet vörös, szőke, barna, fekete hajhoz is passzintani, ezért most ezt a smaragd-arany árnyalatú füstös szemsminket készítettem el azoknak, akik szeretnének egy kis színt az arcukra csalogatni ebben a borongós őszi időben.





 

VIDEÓ
 A videóban használt termékek

ARC
Aden bronzosító - Brown
Avon pirosító - Russet

SZEM
Artdeco szmhéjalapozó
Essene gél tus - I love NY
Essence pigment - Jungle fever
Collestion 2000 dazzle me - Mystery
Sleek paletta - Storm
Aden szemceruza  - Black
Essence gél tus - Midnight in Paris
Maybelline - The Falsies Black Drama

SZÁJ
L'oreal rúzs - Cashmere
Avon szájfény - Pale peach

CONVERSATION

7 comments:

Anonymous said...

Nekem most ez a smink kapóra jött mert dilemmában vagyok a jöv. szombati színház miatt, de a sminkemet így akkor már tudom, meg a cipőt és a táskát, már csak valami ruha kellene :D

Unknown said...

Nagyon szép lett ez a smink! :)

DiamondLady said...

Szinte ugyan ilyen sminket csináltam magamnak, mikor nyáron csapatépítőn voltam a munkatársaimmal. :)

Nóra said...

gyönyörű lett :)

Anonymous said...

Nagyon tetszik, gyönyörű lett :).Szeretném megkérdezni, hogy mit használsz a szemöldöködre, mert nagyon szép színe van. Tartós festék, vagy ceruza?

Unknown said...

Még évekkel ezelőtt készítettél egy zöld sminket, csak az feketével, vagy valami sötét, nagyon mély zölddel volt füstösítve (...nemtom', van ilyen szó? :)), nekem az a kedvencem! Erről eszembe jutott :) Ez is nagyon jó lett, mert ez meg kis világosbarnával van, jó párosítás, éljenek a meleg színek, szeretjük a zöldet!

Anonymous said...

Szia
most láttam a videót, szerintem próbáld ki, hogy tartós festékkel, kozmetikussal festeted a szempilláidat, és úgy teszel rá szempillaspirált, nekem ez nagyon bevált.
Szép a smink, mint mindig :)
Andi

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...