TESZT | L'oreal Lumi Magique Alapozó

Sok véleményt hallottam erről az alapozóról korábban, jót is, rosszat is, de végül annyira kíváncsi voltam rá, hogy megvettem, főleg, mert az utóbbi időben a természetes ("dewy") finisht jobban szeretem, mint a mattot. Szóval egy kis hezitálás után úgy döntöttem, kipróbálom és nem bántam meg. Nem mondom, hogy ez a legjobb alapozó, ami valaha a kezeim közé került, de egyértelműen jó és különleges.


I've heard so many things about this foundation before, also good and bad, but I was so curious to it, since lately I really love dewy finish over matte. So after a bit hesitating I decided to get it and I did not regret. I'm not sayint that this is the best foundation I've ever holded in my hands, but definitely a nice and special one. 

A csomagolása nagyon szép, tetszik ez a rózsás-arany-fehér felirat az üvegen, nagyon jó minőségű és remek használni. A pumpája is nagyon könnyen használható és könnyű lenyomni. Imádom!

Packaging is so nice, I love the rose-gold-white detailed glass bottle, it's really high quality and feels nice to use. Pump is also really usable and soft to push. I love it!
L'oreal Lumi Magique - Rose Beige

A fedése jobb, mint vártam (hála a sok negatív véleménynek), de valóban átfényesedik a nap végére. A cspda az egészben az, hogy ha a természetes hatást akarjuk elérni vele, akkor nem érdemes lepúderezni (vagy csak kicsit), de akkor viszont át fog fényesedni. Szóval ezen az apróságon kívül - vagy ezzel együtt - szerintem nagyon jó kis alapozó, ugyanis nagyon szép, természetes fényt ad a bőrnek és sokkal ragyogóbbá teszi.

The coverage is better than I expected (thanks for the bad reviews), but honestly it's shines through for the en of the day. The trap is, that if You want a dewy finish you should avoid using powder (or use less than usual), but then it will shines through. So that is a little weird thing about this foundation, but inclding this I really like it, because it gives natural glow to the skin and make it even brighter as it was before. 



CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...