Novemberi kedvencek

A november szinte észrevétlenül röppent el, a hónap nagy részében itthon tanultam az első szakvizsgámra (polgári jog), így három és fél hét intenzív tanulás után jelentem három ötössel (három alrészből áll, plusz írásbeli) túl vagyok rajta. Aki esetleg nem tudja pontosan mi is ez a jogi szakvizsga: ahogyan az orvosoknak is, a jogászoknak is ahhoz, hogy úgymond teljes értékű és önálló munkát végezhessenek, önállóan eljárhassanak például a bíróságok előtt le kell tenni három év munkaviszony után az egységes jogi szakvizsgát, amit az Igazságügyi Minisztérium szervez függetlenül attól, hogy milyen területen dolgozik. Nekem még a három vizsgából kettő hátravan: büntetőjog illetve egy vegyes (munkajog, alkotmányjog, EU-jog stb.). Mivel a polgári jog a legnagyobb terjedelmű és a legnehezebb mindhárom közül, ezért nagyon örülök, hogy ezen túl vagyok és így nyugodtan élvezhetem majd az ünnepeket. 
Lényeg a lényeg, a hónap nagy részében itthon ültem és tanultam, így gyakorlatilag az e havi kedvenceim között alig akad sminktermék. Még a Glamour-napokon vettem meg a Dove advanced hair series dry oil samponját és balzsamját, amit nagyon jól tettem, ugyanis mindkettő fantasztikus. Az illatuk is nagyon kellemes, szerintem jellegzetes Dove illat. A sampon elég híg, nem kell belőle sok, nagyon jól habzik és kíméletesen tisztít, a balzsam pedig nagyon puhává teszi a hajamat. Azt hiszem jó darabig ki fogok tartani mellettük, mert az utóbbi időben egyik hajápolómmal sem voltam ennyire megelégedve. Szintén nagy kedvenc lett az Yves Rocher Hajerősítő szérumja is, amit még az Yves Rocher blogger eseményen kaptunk ajándékba. Ez egy nagyon híg, szinte vízszerű folyadék, ami véd a töredezett hajvégek ellen és anélkül táplálja a hajat, hogy elnehezítené azt. Ezt teljes mértékben meg tudom erősíteni: egyáltalán nem hagy ragacsos, zsíros érzetet. Én a törölközőszáraz hajamra szoktam felvinni 2-3 pumpányit, főleg a hajvégekre és a hajhosszra. A hajtövekre sosem teszek belőle.
Az itthon létem előnye, hogy volt időm normális arcápolási rutint kialakítani és elbíbelődni a különböző kencékkel. A sminkemet újabban a L'oreal Rich Oil olajos arclemosójával távolítottam el. Az egyetlen problémám ezzel a termékkel, hogy bárhogy próbálom kimosni a szememből, a kontaktlencsémet mindig kicsit behomályosítja, de a sminket szépen eltávolítja és a bőröm is nagyon puha lesz utána. A sminkeltávolítás után szerettem elővenni az Odylique citromfüves, teafaolajos arctisztítóját. A leírás szerint vattakoronggal kell felvinni és áttörölni vele a bőrt, én szimplán a kezemmel masszíroztam bele a nedves bőrbe, majd leöblítettem. Nem habzik, ami nekem furcsa volt és hiányoltam is, de valahogy mégis nagyon kellemes volt használni. Nagyon kíméletes és a teafaolajnak köszönhetően a pattanásokat is leszárítja. Sajnos az árához képest nagyon kis mennyiség és hamar elfogy. Amikor egy kicsit erősebb tisztításra illetve radírozásra vágytam, akkor a Lush Dark angelst vettem elő, ami egy koromfekete szemcsés arcradír. Hihetetlenül intenzíven tisztít, sajnos utána nekem is hihetetlenül intenzíven ki kell tisztítanom a mosdókagylót, mert minden csupa kosz lesz utána, de megéri, mert tényleg nagyon jó kis termék. Korábban már írtam róla, ide kattintva részletesebben olvashattok róla. Végül, de nem utolsó sorban az utóbbi hetekben rendszeresen elővettem a Bioderma Sébium micellás vizet, ami elsősorban pattanásos, problémás bőrre lett kifejlesztve. Ezt arclemosás után szoktam használni (ha lusta vagyok, akkor arc- és sminklemosásra is), így egyfajta tonikként funkcionál, előkészíti a bőrt a további lépésekre és eltávolítja az esetleg rajta maradt szennyeződésektől. 
A téli időszakban intenzívebb hidratáló krémeket használok, így került elő még a maradék Embryolisse Lait-Créme, ami elég tömény, de nagyon puhává és bársonyossá teszi a bőrt, mégsem hagy zsíros érzetet maga után. Már ideje volt elhasználnom, ugyanis lassan másfél éve megvan, még Párizsból hoztam tavaly nyáron, de ritkán vettem elő, különlegesebb alkalmakra tartogattam. Nem hiába mondják, hogy a franciák az arcápolásban nagyon otthon vannak és tényleg csodás termékeik vannak. Másik nagy francia kedvenc az Yves Rocher Sérum Végétal Rides&Éclat éjszakai kréme, amiből egy kis mintám volt, azt hiszem az egyik InStyle-hoz adták. Fantasztikus illata van, szerintem ez az egyik oka, hogy megszerettem, egyébként nagyon intenzíven ápol is és reggelre olyan puha lett a bőröm tőle, mint a babapopsi. A legutóbbi bejegyzésemben írtam az Aromax szőlőmagolajról, így erről most nem is írnék részletesen, ide kattintva eléritek a bejegyzést. A Nuxe Réve del miel-ről több videóban is hallhattatok tőlem, imádom ezt is. Szerencsére már nálunk is lehet kapni a gyógyszertárakban. Nem olcsó, de borzasztó sokáig elég és nagyon kevés kell belőle, mert nagyon intenzív és sűrű. A legjobb, hogy matt hatású, így rúzs alá is kiváló, nem olyan csúszós, fényes, mint egy átlagos ajakápoló. Az illata pedig erős citrusos, én ezt is nagyon szeretem benne. Ja és persze nagyon jól hidratál és egyből rendbe teszi a cserepes ajkakat.
Testápolás terén nagy kedvenccé vált az Yves Rocher zabtejes tusfürdője, annyira finom illata van, hihetetlenül krémes és jól habzik. Ennél nem is kell több egy tusfürdőnél azt hiszem. A csomagolása mondjuk elbírna egy pumpát vagy egy kis adagolót, mert csak egy nagy lyuk van a tetején, így óvatosan kell bánni vele. Az Avon Skin so soft levendulás testápoló olajsprayt is sokat használtam mostanában, mivel testápolót kenegetni rettentő lusta vagyok, ezért a spray kiszerelésű termékek gyakran kerülnek elő nálam. Sokkal egyszerűbb és gyorsabb, csak átfújom vele magam mindenhol és gyorsan elkenem egy kicsit. Ennek a levendulás verziónak nagyon kellemes, nyugtató illata van, ami lefekvés előtt különösen jótékony. Szintén levendulaillatú a másik kedvencem, az Avon Planet Spa Sleep Therapy, amit lefekvés előtt a párnára illetve a szobába szoktam fújni, elősegíti a nyugodt alvást, ami a vizsga előtt különösen jól jött.
Sminkek terén, ahogy mondtam nem sok kedvencem lett az elmúlt hónapban. A Lovely Pump Up szempillaspirált viszont már nagyon régóta ki szerettem volna próbálni, de valahogy mindig volt más spirálom itthon, míg végül egyszer megvettem és azóta imádom. Az egyik legjobb spirál, amit használtam, ráadásul hihetetlenül olcsó is (kb. 600,- Ft). A keféje szilikon, enyhén ívelt, a festék pedig igazi mély fekete. 

A Pupa Vamp! duojából a tusfilcet is nagyon megszerettem. Precízen lehet vele dolgozni és nagyon jól kézre áll. Sajnos hamar kifogyott, úgyhogy ezentúl csak a másik végét, a szemceruzát (kajal) tudom majd használni. 
A Catrice Eyebrow stylist eddig is nagy kedvencem volt, de az árnyalat, amit eddig használtam nem volt tökéletes, túl világos és szürkés volt a hajamhoz, a Brow-n-eyed Peas viszont egyszerűen tökéletes. Nem vöröses, hanem pont megfelelő sötétbarna. 
Sajnos a képekre elfelejtettem odatenni a hónap legnagyobb kedvencét, a The Body shop havas szilvás kézkrémjét, aminek valami isteni illata van és nagyon gyorsan beszívódik. Úgy tűnik kikövetelte magának, hogy külön posztban írjak róla :)

Nektek mik voltak a slágertermékek novemberben?

CONVERSATION

3 comments:

MakeChicLead Blog said...

A Catrice szemöldökceruzái nekem is nagyon beváltak.Mióta megtaláltam a megfelelő árnyalatot belőle,azóta mást nem is használok!:))
Ági

SophiEl said...

Az Yves Rocher tusfürdőhöz lehet kapni hozzá való pumpát a boltban, ha jól emlékszem 2-300 Ft-ba kerül. :) Furcsa, h a legtöbb üzletben nem ajánlják föl, mástól is hallottam már h hónapokig öntögetve használta... :/ :)
Nekem a legnagyobb kedvencem egy gyertya, az Air Wick Mom's baking-je. :) A 4.et égetem, és nem ez lesz az utolsó.

Ági said...

Az Odylique márkától én most egy testvajat és egy testradírt használok. Mindkettő meglepett, mikor először kibontottam, de nagyon megkedveltem őket, hamarosan írok is róluk. :)
Én sem vettem még pumpát az YR tusihoz, pedig már lassan a végén járok.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...