H&M- miket vettem








Nos ezeket vettem a nagy H&M leárazáson. Az első két felsőt már a leárazás végén, így a kettő volt 3000 Ft. A többi darabonként 4000 volt. Plusz vettem még egy barna magassarkú szandált, ez lemaradt. Nagy kedvencem az első blúz. Nagyon szeretem a színét, a virágokat, az anyagát, a szabását. IMÁDOM :) Igazán megérte. A második egy bő fazonú blúz és eléggé átlátszó, ezért fel kell alá vennem valamit, hogy ne legyek közönséges. Még nem volt rajtam, nem igazán tudom, hogyan is hordhatnám. Néztem fekete tapadós farmerral, de úgy érzem, mintha egy kis hordó lennék valamiért alatta. Pedig másokon annyira jól néznek ki és hiába bő, látszik, hogy aki "alatta van" nem akkora, de magamon még szokni kell. Egyébként nagyon tetszik. Van ötletetek, hogyan hordhatnám?
A harmadik ruhát is nagyon szeretem. Eleinte ez is fura volt, mert szintén bő, ha megkötöm a derekán egy övvel, akkor is olyan kis buggyos, de nagyon szeretem. A nagy hőségben is kellemes, kb. mintha nem is lenne rajtam ruha, jó, hogy nem tapad és mivel biopamut (nem vagyok bioőrült, csak láttam, hogy elvilg az (ahogy a fehér szoknya is) nagyon jól átengedi a levegőt, hiába két rétegű, nagyon kellemes viselet.
A harmadik ruha két féle változatban is volt, én azt vettem meg, aminek csak a szoknyarésze mintás, a felsője pedig bézs. Ezt is nagyon szeretem. A felsője egész szoros, amolyan fűző-szerű, van is benne merevítő, a szoknyája vékonyabb, lenge anyag.
A szoknya szintén nagyon jó, lehet derékon és csípőn is hordani. Nekem a kis minták a kedvenceim rajta.
Nektek, hogy tetszett? Ti miket vettetek?

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...