Februári kedvencek

Kicsit el voltam havazva mostanában, de ami késik, nem múlik, jöjjenek a februári kedvenceim. 

Kallos Latte: Még vizsgák után vettem meg, mert rengeteg jót olvastam róla. Nagyon jó áron kapható (1 liter 1080 Ft), kicsit émelyítő, édes tejes illata van, de én szeretem. Néha pakolásként, néha csak balzsamként használom. Nagyon puha lesz utána a hajam, bár drámai változást azért még nem észleltem (vagy csak nem tűnik fel).
AVON Care kézkrém (téli csomagolás): A nagy mínuszokban eléggé kiszáradt a kezem, pedig egyébként nem szokott, úgyhogy nagyon jól jött a tél elején megvásárolt kézkrém, amiben még jócskán van. Nagyon jó, hogy hamar beszívódik, mert nagyon utálom, ha hosszú ideig zsíros érzetet hagy maga után egy krém. Ez viszont nem. 
AVON Solutions Total Radiance tonik: Szinte állandóan használom az utóbbi hetekben, azt vettem észre, hogy használ. Szépen összehúzza a pórusaimat és eltávolítja a felesleges szennyeződéseket is. Épp most rendeltem újat belőle.
Garnier Pure arctisztító sörtékkel: Szépen letisztítja  a bőrt, de nem szárit túl, ezt szeretem benne. A benne lévő gélszerű anyag szerintem ugyanaz, mint a régi tisztítókban, csak ezen ugye vannak sörték, amik "leradírozzák" a bőrt.
AVON Sleeptherapy levendula illatú spray: Elalvás előtt szoktam a párnára, a baldachinra és a levegőbe fújni néhányat, kellemes nyugtató illata van és segíti a jó alvást.
AVON Shea vajas arcápoló: Ezt nagyon imádom, mert szépen összehúzza a bőrt, egyenletes bőrfelszínt ad, kellemes az illata, nagyon jól hidratál. 
AVON Naturals mézes ajakápoló: Kellemes, mézes illata van, szépen csillog és jól hidratál.


Sleek Storm: Azt hiszem sok mindent nem kell mondanom erről a palettáról, hiszen mindenki ódákat zeng róla. Szépen pigmentált, nappali és esti sminkekhez is alkalmas.
AVON Mystery palette: Szuper kis paletta, szép tavaszi színekkel. Egyetlen hátránya, hogy nem valami olcsó, ha azt vesszük, hogy csak 4 szín van benne.
28-as pirosító paletta: Gyönyörű színek, nagyon jól pigmentáltak és óriási a választék. Az ára pedig szintén szuper.

Rimmel Renew & Lift korrektor: Szépen elfedi a szem alatti karikákat, krémes, sűrű állaga van. Akciósan 1000 Ft, ennyit megér, mert 10 ml van benne.
AVON Magix sminkalap: Szép egyenletes bőrfelszínt eredményez, tartósabbá teszi a sminket. Nagyon furi állaga van, de hatékony. Van benne 20-as fényvédő.
Garnier BB krém: Őszintén szólva hatalmas pozitív csalódás volt ez a krém. Amióta megvan, csak ezt használom. Tuti, hogy fogok még venni belőle. A világos árnyalatot használom, teljesen megfelel a bőrömnek, nagyon szépen kiegyenlíti, elég jól fed (azért kell ide-oda korrektor), de még az én kevert, vízhiányos bőrömnek is kell rá a púder. Az tetszik a legjobban benne, hogy jobban lélegzik a bőröm, nem érzem, hogy olyan vastag "vakolatot" viselnék és látszatra is "bőrszerűbbnek" tűnik.
Essence XXXL Nudes (Pure Beauty) szájfény: Nagyon finom vaníliás illata van. Kicsit nehéz eloszlatni, de ha keveset viszünk fel egyszerre, akkor megoldható. 
Essence gél tus (Midnight in Paris): Szép igazi fekete színű tus, nagyon jól fed, szuper tartós, pont jó az állaga. Én AVON-os tusecsettel szoktam felvinni, mert az Essence ecsete nincs meg.

Na és persze az elmaradhatatlan kedvenc együttes a  svéd Movits!
Azt szeretem bennük leginkább, hogy nagyon dinamikus és egyedi hangzású zenéjük van, fülbemászó dallamokkal, mégsem kommersz. A stílusuk nagyon tetszik, kicsit klasszikus, kicsit alternatív (pedig ez tőlem NAGYON távol áll) és egyben szórakoztató. Végignéztem egy csomó turnévideót róluk és olvastam nagyon sok cikket, láttam őket fellépni is és elmondhatom, hogy nagyon is tudják honnan jöttek, büszkék rá és ők még őszintén tudnak örülni annak, hogy egy 100-200 fős klubot megtöltenek emberekkel. Nem bízzák el magukat, mégis tudják mit akarnak. Alig várom a következő koncertet vagy inkább azt mondanám, bulit!
Balról jobbra: Joakim Nilsson (szaxofon), Johan Rensfeldt (ének) és Anders Rensfeldt (gitár, lemezjátszó, elektromos dob)

CONVERSATION

4 comments:

Thündérke said...

A pirosító palettát még mindig irigylem :$ alig várom, hogy én is használhassam a garnir bb-t :$

Csipkelány said...

Thündérke: Megvetted már a BB-t? Én ma fogok venni belőle még egyet, mert látom, hogy akciós, bár még az előzőből is van jócskán. Szerintem a Te csodaszép bőrödnek még jobb, főleg, hogy sakkor nagyon kis mennyiség is elég és akkor nem is lesz olyan "ragacsos" a bőröd, amire sokan panaszkodnak. De azért púdert mindenképp ajánlok. Kíváncsi vagyok, Neked is beválik-e.

Monika said...

Szia.

Azt szeretném kérdezni, hogy Te hol szerezted a 28-as pirosító palettát? Köszi :)

Unknown said...

Én a Kallos Argánt használom, és nagyon meg vagyok vele elégedve!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...