Körömlakkrendszerezés egyszerűen


Az utóbbi időben eléggé megszaporodott a körömlakkjaim száma és lassan külön délutáni program volt kiválasztani a rengeteg lakk közül, hogy éppen melyiket szeretném felkenni. Mire végignéztem az összeset, már teljesen belekavarodtam. Ezért egyre inkább szükségessé vált egy jól használható és bővíthető rendszer kidolgozása, ami megkönnyíti a lakkok rendszerezését, legalábbis ami a színeket illeti.
Végül a falfestékek rendszerezéséhez hasonló színpalettát készítettem egyszerű fehér lapok segítségével.
 
 Első lépésként lemértem nagyjából 2*5 cm-es darabokat és kivágtam annyit, ahány lakkom van.
 Következő lépésként a cetli aljától 1 cm-re húztam egy vonalat és ezt a területet leragasztottam cellux-al (így jobban látszik a szín, nem szívja be a papír). A másik végét pedig kilyukasztottam egyszerű papírlyukasztóval.
Következő lépésként a papírlapokra felírtam a lakk márkáját és az árnyalat nevét és a lecelluxozott részt  kifestettem az adott színnel, majd miután megszáradtak a kis papírok, felfűztem őket egy szalagra (világosabbtól a sötétebb felé).
 Összességében nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, mert végre sikerült valami praktikus dolgot kitalálni, ami tényleg megkönnyíti a hétköznapjaimat. 

Amiért szerintem hasznos ez a kis paletta:
- könnyebb átlátni, hogy milyen árnyalataim vannak
- bővíthető
- elég nagy felületen látszik a lakk színe, így látszik, hogy mutatna körmön
- a színeket könnyen egymás mellé lehet forgatni és így egy-egy körömdíszítés megtervezése is sokkal egyszerűbb (lásd az utolsó képet)
- olcsó
- könnyebb tárolni, mint a körömmargarétákat 



Az utóbbi időben ez a két kombináció volt a kedvencem.

Nektek van valami hasonló tárolási, rendszerezési tippetek?

CONVERSATION

21 comments:

Rami said...

jajjj de jó ötlet:)

kristof zsuzsa said...

na ez egy nagyon jó ötlet, vagy egy tárolási módszerem de ide nem tudok képet berakni azt hiszem

Lilla said...

nekem nagyon tetszik ez a megoldás :)

93dorisz said...

Tényleg nagyon ötletes és egyszerű, például nem kell feleslegesen margarétákra költeni. :)

Szilvia A. said...

Nekem csak egy cipős doboznyi lakkom van, ezt könnyű áttekinteni. Nem akarok nagy készletet felhalmozni mert beszáradnak mielőtt elhasználhatnám őket :) Inkább a mintákkal, kombinációkkal variálok a változatosság érdekében. De bevallom elég sok önfegyelmet kíván visszatartani magam amikor valami jó kis akciót látok...

Beauty by Barbara S. said...

Hú Dalma ez szuper ötlet!! és milyen jól néz ki!!! :)

phoenix said...

Szuper ötlet! :)

Réku said...

Szuper ötlet! :)

Gabica said...

De jó, ezt én is biztos megcsinálom! :)

Fauve said...

ez nagyon jó, nekem nem jutott eszembe még soha :O de meg fogom csinálni ^^

Fleur said...

Nagyon professzionális :)

x Judit said...

ez jó ötlet nagyon, de én ahogy magamat ismerem lusta lennék megcsinálni :D

Njoythestyle Reni said...

Szuperjó, ötletes, nagyon tetszik! :)
Pusza: Reni

Manna (mannakörmök) said...

tyűű ez nagyon jó ötlet. :))

Zóra said...

Nagyon jól néz ki, és szuper ötlet! Egy ráérősebb délutánon talán én is megcsinálom! :)

Ivett Bicsák said...

Szuper ötlet! :)

B Nixon said...

Ötletes, mutatós és ami a legjobb benne, hogy kis helyet foglal!

hkorinna said...

Szuper ötletes, nagyon ügyes vagy! :) Én eBay-ről rendeltem ilyen műanyag köröm pálcikákat, már csak rá kéne festenem a lakkokat. :P

Zitu said...

Zseniális ötlet!:) Egy ideje én is tervezem, hogy készítek egy hasonló rendszerezést, de valahogy mindig elmarad :/

Enikő - you are my cup of tea said...

mennyire jó ötlet :) csak most találtam meg a blogod,nagyon tetszik, van bepótolnivaló olvasnnivalóm nálad :)

Monáj said...

Ez szuper!!! Most nincs sok lakkom, de pont az átláthatóság miatt nincsenek elpakolva és talán a hely szűke miatt sem merek többet venni belőlük...na és persze az üvegcséket pakolászom egymás mellé hogy mit mivel variáljak. Így viszont mehetnek egy szép dobozba, rendszerezve és ez a klassz kis eszköz fog nekem segíteni a továbbiakban. KÖSZÖNÖM!!!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...