Realash teszt

Szerencsésnek mondhatom magam, hogy a Relash jóvoltából kipróbálhattam egy különleges szempilla erősítő- és növesztőszert. A termék a leírása szerint már egy hónap után hosszabb, erősebb szempillákat ígér, de igazán 2-3 hónap használat után látható igazán a változás. Ezek után persze nagyon kíváncsi lettem rá, hogy tényleg használ-e a termék. Be kell valljam, nem vagyok túl jó a rendszeresen használatos dolgokban, ugyanis sokszor hajlamos vagyok elfelejteni, hogy felkenjem. Ebben az esetben viszont igyekeztem ezen túllépni és még a hegymászásra is magammal vittem (bár így is sikerült 3-4 napot kihagynom). 
Őszintén szólva, mielőtt elkezdtem használni, már használtam az Alverde szempillanövesztő spirálját, ami hatékony volt, bár nem okozott annyira látványos eredményt, mint a Realash. Amit egy hónap után tapasztaltam:
- erősebb, sűrűbb illetve
- hosszabb és ívesebb szempillák.

De beszéljenek inkább a képek:
Előtte


1 hónap használat után


Nekem őszintén szólva az tetszik benne a leginkább, hogy szép, íves lett a szempillám, ami spirállal még szebben kiemelhető. Az álabbi képen ezt láthatjátok.
Összességében szerintem tehát nagyon jó termékről van szó, habár az ára nem éppen alsó kategóriás. Az egyetlen hátránya, amit észleltem, hogy nagyon csíp, ha belekerül a szembe, ami sajnos velem elég sokszor előfordult, akármilyen óvatosan kentem fel. 

A cég honlapja, ahonnan meg tudjátok rendelni a terméket:
http://www.realash.hu/

Nektek mi a véleményetek a termékről? 

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...