5 karácsonyi applikáció a mobilodra

 
Christmas Rink Live Wallpaper

Megmondom őszintén nem vagyok nagy telefonfüggő, az Instagramonnál nálam nagyjából meg is áll a mobilozás, viszont a karácsony közeledtével kedvet kaptam egy kicsit kihasználni a mobilom által nyújtott lehetőségeket, így kerestem néhány jópofa applikációt. A legjobb játékok szerintem a Bouncy Bill Christmas (ügyességi), a Christmas Legend (karácsonyfa díszítős) és a Christmas holiday (memória). Ezekkel, főleg az utóbbi kettővel nagyon jól eltelik az az idő, amit utazással töltök. E mellett beállítottam két élő háttérképet, az egyik a Christmas Rink Live Wallpaper, ahol a háttértől kezdve a korcsolyázó személyeken át a korcsolyázás gyorsaságáig mindenfélét ki lehet választani, a másik ilyen pedig a Christmas Story Live Wallpaper, jelenleg ezt használom. Végül pedig a Christmas Notification segítségével megváltoztattam az értesítéseim hangját, így már az is ünnepi zenével dobja fel a napomat. 

 Bouncy Bill Christmas

Christmas Legend

Christmas Holiday

Christmas Notification

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...