Letölthető karácsonyi naptárak

A decemberi események megtervezéséhez különösen jól jön egy cuki karácsonyi tervező, így idén én ebben a formában terveztem meg a videók és blogok közzétételét, de ezt fogom használni a családi, otthoni és egyéb ünnepi események feljegyzésére, eltervezésére is. A legjobb, hogy nyomtatható formában elérhetőek, így tulajdonképpen olyan formában és mennyiségben tesszük bele az egyes oldalakat, ahogy nekünk tetszik. Én például a To do oldalból eleve többet nyomtattam, mert tudtam, hogy erre szükségem lesz, ugyanakkor mivel évek óta nem küldünk karácsonyi képeslapokat, ezért ezt elhagytam. Amióta megvan ez a kis rendszerező, szívesen veszem elő nap, mint nap és írom fel az újabb ötleteket, tennivalókat és pipálom ki a meglévő ajándékokat. 

Az interneten egyébként rengeteg letölthető naptárat lehet találni, nekem ez a kettő a kedvencem, ezek közül is a Merry Christmas planner az, amit idén használok. (Az alábbi képek csak részletek, a teljes tervezőt a lenti linkeken tudjátok elérni!)







CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...