Teszt | Avon tavasz

Tudjátok, hogy nagyon szeretem az Avon termékeit, sokszor szoktam rendelni tőlük, így nagyon örültem, amikor megkerestek, hogy teszteljek néhány újdonságot. 
Az egyik érdekes újdonságuk a Cherish parfüm, amitől elsőre kicsit féltem, ugyanis az illatok terén elég válogatós vagyok. Több kedvenc parfümöm is van a cégtől (Little Black Dress, Parisian Chic, Only Imagine, Reese Witherspoon Laugh often), így kíváncsi voltam, hogy ez mennyire fog beválni. Alapvetően egy könnyed, virágos-gyümölcsös illatról van szó, enyhén fás beütéssel, amit szerintem nem igazán lehet érezni, de ezt nem is bánom, mert nem kedvelem a fás illatokat. A parfüm fő illatjegyei a szantálfa, cseresznyevirág és a pézsma. A csomagolása nagyon helyes, 50 ml-es üveg, nyitott kupakkal. Az illatát nagyon megkedveltem, mert nem túl édes, nehéz, inkább fiatalos, könnyed és nőies. Tavaszra tökéletes. Szerencsére a legtöbb újdonságból lehet mintákat rendelni, így előbb mindenképpen érdemes megszagolni, mielőtt megvásároljátok a teljes kiszerelést.  


A másik újdonság engem jobban megfogott, ez az Indulgence rúzscsalád. Szerintem alapvetően erős a rúzskollekció az Avonnál, így én jó néhányat beszereztem már tőlük. Kedvenceim a színmegújító rúzsok, ezek közül is a Carnation, Oxford Wine és a Matte crimson. Az új Indulgence család különlegessége abban áll, hogy erős pigmentáltság mellett nem szárít, kellemes viselni.

Három árnyalatot választottam tesztelésre: a Honey flowert, ami egy korallos-mézes árnyalat, a Tawny roset, ami egy mályvás rózsaszín és a Plum verbenat, ami halvány vörösbor színű.
Állagra mindhárom termék nagyon krémes és könnyen kenhető. A színük közepesen pigmentált, de építhető, így elérhető velük természetesebb és drámaibb hatás is. A Plum verbena egyből szerelem volt, tudtam, hogy ezt a színt imádni fogom, hétköznapokra is nyugodt szívvel felkenem, mert az Oxford winehoz képest sokkal "viselhetőbb". A Tawny rose és a Honey flower tökéletes hétköznapi színek, nem lehet velük mellélőni. Szerencsére mindegyik rúzs mentes a nagyobb, darabos csillámoktól, aminek külön örülök. A rúzsokból szintén lehet mintát rendelni, úgyhogy, ha nem vagytok biztosak a színben, érdemes először egy kis kiszerelésben beszerezni.

Nektek melyik a kedvenc Avon rúzsotok?

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...