Mi lesz a bloggal?


Az elmúlt három hétben sokat gondolkodtam, hogy mi legyen a blog és a Youtube-csatorna sorsa. Az egész dolog  az Ask.fm fiókom törlésével indult, mert egyszerűen a kérdések 90 %-át egyáltalán nem odaillő kérdések és megjegyzések tették ki és a névtelen kérdezés lehetőségén felbuzdulva egyesek úgy gondolták, hogy bármit megengedhetnek maguknak. 

Ennek kapcsán eszembe jutott, hogy tulajdonképpen az utóbbi hetekben, hónapokban sokszor volt nyűg a blog és a Youtube-csatorna is. A legfőbb oka ennek az időhiány. Úgy érzem nem tudok többfelé szakadni és mindenre annyi időt és energiát fordítani, amennyit szeretnék. Pedig szeretnék. E mellett sokszor éreztem és érzem most is úgy, hogy részben a fent említett okból, részben egyéb körülmények miatt nem tudok olyan színvonalú tartalmat közzétenni, amilyet szeretnék, amire valóban büszke vagyok és ami elégedettséggel tölt el. A fentiek mellett persze próbáltam végiggondolni, hogy miért is csinálom ezt az egészet, mit veszítenék, ha abbahagynám és nem utolsó sorban, hogy Titeket sem akarlak "cserben hagyni". 

Sokáig nem igazán tudtam elhatározni magam, hogy mit is szeretnék, aztán egy köztes megoldást választottam. Mivel az idő nagy részét a videókészítés (és főleg a szerkesztés) vitte el, ezért - annak ellenére, hogy majdnem elértem a 10.000 feliratkozót - úgy döntöttem, hogy szünetet tartok a Youtube-csatornán. Nem tudom milyen hosszú lesz a szünet, de a jelenlegi terveim szerint néhány hónap után folytatni fogom. A jó hír viszont, hogy a blog továbbra is működni fog, itt nem lesz szünet és igyekszem rendszeresen posztolni. Az Instagram és a Pinterest oldalaim továbbra is elérhetőek, ezeken is aktív vagyok :)

Ezzel együtt szeretnék néhány változtatást bevezetni a blogra. Amit tervezek:
  • legalább heti kétszer posztolni
  • olyan témákról írni, amelyek valóban foglalkoztatnak
  • személyes jellegű bejegyzéseket készíteni
  • letisztultabb, egységesebb megjelenést.
Végül pedig szeretném megköszönni a rengeteg kommentet és üzenetet, amit Facebookon írtatok, nagyon jólesett olvasni, hogy ennyien várjátok a bejegyzéseket. Remélem ezután is itt lesztek velem és aki eddig csak a Youtube-csatornát nézte, az ideiglenesen beéri a bloggal is.

CONVERSATION

18 comments:

Rúzsnyom Niki said...

Nagyon örülök neki, hogy nem hagyod teljesen abba, én nagyon szerettem és szeretem mindkét platformod, és őszintén remélem, hogy hamarosan ismét lesz időd és kedved a videózáshoz is :)

Laura said...

Örülök, hogy folytatod legalább itt a blogon. :) És kíváncsian várom az újféle bejegyzéseket

Unknown said...

Nagyon Örülök, hogy nem hagyod abba. Mindig azt lesem, hogy van e már új bejegyzés vagy videó, nagyon szeretem olvasni a bejegyzéseidet is meg nézni a videókat is. Kiváncsian várom/várjuk, szerintem mindenki nevében mondhatom az újabb bejegyzéseket. :)

Unknown said...

Sajnálom, hogy nem lesznek videóid mostanában :(

Eleonóra said...

Szerintem semmiképp ne hagyj fel semmivel, se a bloggal, se a Youtube csatornáddal. Azzal semmi gond nincs, ha nem tudsz minden nap posztolni, hiszen élned kell az életed, erőltetett bejegyzéseket pedig kár írni. Én személy szerint imádom a blogodat, az egyikőjük vagy azoknak az embereknek akik miatt anno elkezdtem blogolni, imádom az oldalad, és a jövőben is szeretném olvasni.
Én további sok sikert kívánok mind az oldalhoz, mind az életedhez! :)

dressylipstick said...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, én is örülök annak, hogy a blogolással nem hagysz fel. Ezt a videózás kérdést sokszor úgy látom, hogy bizonyos követők részéről ez csak "kényelmi megoldás", ugyanis nem kell annyira odafigyelni, mint egy írott tartalomra, akár "háttérzaj" is lehet az adott videó. Ezzel azonban nem igazán kerül megbecsülésre az a sok munka, amit a videózás igényel. Viszont akit valóban érdekel a mondanivalód, az itt a blogon továbbra is követni fog. :) Én is a napokban gondoltam át, hogy hogyan (milyen változtatásokkal és milyen irányban) folytassam a blogolást, mert tény, hogy itt is sok nehézséggel szembesülhet az ember. Sok sikert és kitartást kívánok Neked a továbbiakhoz! :)

Ildie said...

A lényeg, hogy jó érzéssel tudd csinálni, ne csak kényszerből, elvárásból. Hajrá továbbra is :)

Anna said...

Kisebb szívrohamot kaptam, hogy te is abbahagyod!
Örülök, hogy a blog marad, a yt-hoz pedig majd visszatérsz ha úgy érzed. A videóidat is szeretem, de a blogod valahogy sokkal közelebb áll hozzám, főleg mert nagyon régóta olvasom. Várom az új bejegyzéseket! :)

Csipkelány said...

Köszönöm :) @Nikkii

Csipkelány said...

:) Köszi, ma már olvashatod is az újat :) @Laura

Csipkelány said...

Köszi Brigi :) @Brigitta Mizsák

Csipkelány said...

:/ Én is sajnálom, de így jobban ide tudok koncentrálni és idővel beindul újra az is :) @Patrícia Kutasi

Csipkelány said...

Köszönöm szépen :)@Norah

Csipkelány said...

Köszi :) Igen, vannak nehézségek, kinek mi @dressylipstick

Csipkelány said...

Pontosan :) @Ildie

Csipkelány said...

:D Köszi@Moon Angel

Audrey80 said...

Én jobban szeretek olvasni, mint videózni, de biztos megnézek 1-2 videót, örülök, hogy megy tovább a blog, kitartás :)

SophiEl said...

Nagyon örülök Dalma, hogy végül a blog folytatása mellett döntöttél!!
Nagyon régóta követlek és mindig is nagyon szerettem a videóidat és a bejgyzéseidet, örülök hogy nem tűnsz el teljesen és azért olvasni tudunk majd nálad! :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...