Haul - Glamour-napi szerzemények

Az idei Glamour-napokon is inkább a szépségápolási termékek voltak nálam főszerepben. Szerettem volna néhány ruhadarabot is, ám végül ezekről lemondtam, illetve volt amit megvettem volna, de nem találtam meg őket sajnos az üzletben (pl. puha köntös, téli kabát). Végül egyetlen ruhadarab, amit beszereztem, az egy meleg bojtos téli sapka (F&F; kuponnal: 2.472,- Ft). Nagyon jópofa, csinos és meleg is. 
A termékek egy részét már a nulladik napon beszereztem a dm-ben. Természetesen nem maradhatott ki a kedvenc bevált hajfestékem, a L'oreal Casting Créme Gloss Csokoládé árnyalatban (kuponnal: 800,- Ft/db), amiből mindjárt kettőt is vettem, mert szomorúan tapasztalom, hogy rengeteg ősz hajszálam kezd lenni, úgyhogy muszáj gyakrabban festenem a hajamat. Kifogytam a hajbalzsamokból is és az esküvőig szeretném jobb állapotba hozni a frizurámat, ezért igyekeztem jó minőségű termékeket beszerezni, így esett a választásom két L'oreal Elseve balzsamra (kuponnal 350,- Ft/db). Végül vettem még egy Syoss hajlakkot is, mivel ebből is kifogytam és a korábban használt Tafttal nem voltam teljesen elégedett. Meglátjuk ez hogy válik be, igaz nagyon ritkán használok hajlakkot, úgyhogy nincs nagy tapasztalatom velük kapcsolatban.

A következő utam a Rossmannba vezetett, ahol több mindenből is betáraztam. Először is feltankoltam az Isana folyékony szappanból (kuponnal: 160,- Ft) és fültisztító pálcikából (kuponnal: 90 Ft), amit egyébként is ettől a márkától szoktam vásárolni. Vettem még egy Perwoll folyékony színes mosógélt (kuponnal:1300,-Ft) és egy Silan Soft Oils öblítőt (kuponnal: 660,- Ft), ezeket nem fotóztam le. A Rossmannban ezen kívül vettem még egy Garnier Pure micellás vizet (kuponnal: 850,- Ft), egy Essence folyékony tust (kuponnal: 620,- Ft), egy Catrice Multi Matte pirosítót (La-lavander, kuponnal: 865,- Ft) és egy Essence ferde ecsetet (kuponnal: 360,- Ft), ami sajnos lemaradt a képekről. 

Az elektromos fogkefénkhez is szükség volt új 3D White pótfejekre, úgyhogy ezt a Müllerben találtuk meg a legjobb áron (kuponnal: 4000,- Ft). Idén a Yamunánál is voltak kuponok és mivel a kozmetikusom azt javasolta, hogy a tusfürdő helyett váltsak szappanra, hogy tisztuljon a bőröm, ezért betáraztam néhány ígéretes hidegen sajtolt szappanból is (kuponnal: 295,- Ft) . A tesztoszteronos természetesen a vőlegényemé, a többi pedig közös. Eddig a Hévízi iszaposat próbáltam kis és rögtön beleszerettem: apró szemcsékkel radíroz, ugyanakkor jól habzik és alaposan tisztít. Végül választottam még egy ichtiolos verziót is, ami kifejezetten aknés, problémás bőrre lett kifejlesztve.
A fentiek mellett a Tescos kuponokat használtuk még fel, ilyenkor tartunk egy nagy bevásárlást és feltankolunk élelmiszerekből és egyéb háztartási cikkekből. Ti mire váltottátok be a kuponokat? 

CONVERSATION

1 comments:

Unknown said...

Én nem voltam az utóbbi Glamour-napokon, mert nem volt szükségem még több sminkre vagy ruhára, illetve korábban azt tapasztaltam, hogy egyrészt nem találok a stílusomban ruhákat és ami meg tetszene kuponnal is drága - mintha felvinnék a ruhák árát ilyenkor...
Most kuponnal két könyvet vettem, pár dolog viszont becsúszott a kupon nélkül:
http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2016/10/new-in-mult-heti-szerzemenyeim.html

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...