Teszt - Bio Oil

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy éppen akkor keresett meg a Bio Oil sajtóügynöksége, amikor már javában benne jártam a terhességben, így ennél alkalmasabb időpontot nem is találhattam volna a termék tesztelésére. Mivel egyébként is terveztem a termék megvásárlását, ezért örömmel fogadtam a megkeresést, így adóddott lehetőségem kipróbálni a híres olajat.

A Bio Oil az egyik vezető világmárka a hegek és striák eltüntetésében illetve halványításában, e mellett azonban használható az egyenetlen bőrtónus javítására, e mellett pótolja a bőr természetes olajbevonatát, ezért a vízhiányos és öregedő bőr ápolására is alkalmas. Magas a formula olajbázisban oldott növényi kivonatok és vitaminok kombinációja, mely a benne található Pure Cellin Oil összetevőnek köszönhetően nem zsíros állagú, így a benne lévő hatóanyagok és könnyen felszívódnak anélkül, hogy a bőrön nehéz olajos érzést hagynának. Állítólag több híresség, így például Kim Kardashian és Kate Middleton is a Bio Oilt használta a terhessége alatt, hogy megőrizzék bőrük szépségét.
A termék csomagolása egyébként rendkívül egyszerű, de mutatós, egy kis műanyag flakonban kapott helyt, amelynek lecsavarható a teteje és így könnyen adagolható a benne lévő olaj. Különböző kiszerelésekben (60, 125 és 200 ml) lehet megvásárolni mind a drogériákban, mind pedig patikában. Az illata engem egy kicsit nagymamám krémjeire és kencéire emlékeztet, van egy jellegzetes illata, de egyébként nem túl erőteljes, egyáltalán nem zavaró. Az állaga nagyon érdekes, kellően híg, ezért könnyen eloszlatható, nem kell belőle túl nagy mennyiséget használni és hamar beszívódik, mégsem hagy maga után zsíros érzést. 
Én elsősorban a hasamon használtam, ezért a hegek eltüntetésével kapcsolatban nem tudok véleményt mondani, viszont a húzó, viszkető bőrt szépen hidratálja. Általában este szoktam bekenni vele magam és még reggel is érzem, hogy kellően hidratálja a bőrt. Eddig nem jelentek meg rajtam terhességi csíkok, ami nem tudom, hogy a terméknek, a genetikának vagy annak tudható-e be, hogy még csak a 31. héten járok, mindenesetre igyekszem többek között a Bio Oil olajjal is megelőzni, hogy megrepedjen a bőröm. 
Összességében nagyon elégedett vagyok a termékkel, de kíváncsi vagyok, hogy hosszú távon hogy válik be, ugyanis a leírás szerint naponta kétszer három hónapon keresztül kell alkalmazni a megfelelő hatás érdekében. 

Ti próbáltátok már a Bio Oilt?

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...