Dobozba zárt luxus

 Mint tudjátok, nálunk is elindult az első beauty box szolgáltatás, sokunk nagy örömére. Személy szerint én nagyon vártam már, hogy mikor lesz végre ilyen Magyarországon is, hiszen külföldön évek óta jól működik, rengeteg blogger beszámolóját lehet olvasni/nézni a szuperebbnél szuperebb termékekről. Mivel én alapvetően nem költök el ekkora összegeket high end termékek megvásárlására, szerintem ez egy altrenativ módja lehet, hogy az ember mégis hozzájusson néhány "elérhetetlen" szépséghez. 

A rendelés leadása a honalpon (www.pixibox.hu) keresztül nagyon könnyen és gyorsan megy, semmi problémám nem volt. Még azt is kiírtak  hányadikként rendeltem meg a terméket. Ezután folyamatosan nyomon követhettem, hol tart a szállítás  ugyanis e-mailt valamint sms-t is kaptam a csomag feladásáról és arról, hogy pontosan melyik nap, milyen időintervallumban fog megérkezni. Amennyiben ez nekem nem felel meg, választhatok két másik lehetőség közül is. Nagyon-nagyon praktikus és profi szállítás  le a kalappal előttük. A csomag meglepő módon egy nagy borítékban érkezik, benne a doboz tökéletesen épen a maga teljes pompájában :)

 A doboz maga egyszerű, jó minőségű fehér kartondoboz, rajta a PIXIBOX felirat és az alján csajos dizájnnal. Méretét tekintve: 17*18,5 cm.
 Elsőként egy üdvözlőkártyát pillantunk meg, amelynek a hátulján a termékek felsorolása és rövid leírása található. E mellett van két 10 %-os kupon (a krém illetve a spirál megvásárlásához), valamint három kis színes kártya, ami a parfümökről ad tájékoztatást. A termékek egyébként fekete selyempapír ágyon fekve várják, hogy türelmetlen gazdájuk kiemelje őket a dobozból. 
 A doboz tartalma: 
La praire advanced Marino Biology kollekció 
( arclemosó- 2 ml; szemkörnyékápoló - 2ml; nappali krém - 2ml; emulzió arcra, nyakmra, szemkörnyékre - 2ml)

Dolce & Gabbana Pour Femme parfüm (2 ml)

Dolce & Gabbana Por Homme parfüm (2 ml)

Hugo Boss Nuit Femme parfümös testápoló (50 ml)

Esteé Lauder Sumptuous Extreme szempillaspirál (4 ml)

Clinique Moisture Surge Intense hidratáló krém (15 ml)

Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle hajápoló olaj (5 ml)

Első benyomásként elmondhatom, hogy  a spirál ígéretesnek tűnik (még nem próbáltam), az hajolaj egy használat után kellemes, selymes tapintást eredményez. A hidratáló krém kicsit fura, az illata szerintem nem jó, de tényleg szuperül hidratál. Viszont érdekes bevonatot képez a bőrömön, amit nem szeretek. Ennyiért biztosan nem veszem meg (még 10%-os kedvezménnyel sem). A Boss Nuit testápoló illata kellemes meglepetés, nagyon tetszik, kár, hogy a parfüm ennyire drága, különben megvenném, mert tényleg elegáns, kifinomult, érzéki illat. A La Praire-t még nem próbáltam ki, kíváncsi leszek, bár elég kis mennyiség ahhoz, hogy az ember eldöntse, szereti-e.  A két miniparfüm közül az egyik férfi, amit apukámnak passzolok le, neki tetszik az illata, nekem kevésbé. A női illatot el fogom használni, bár alapból nem kedvelem az ilyen édes, erős illatokat. 

A legfőbb kérdés, hogy megéri-e előfizetni a dobozra? Nos, az eddig olvasott véleményekből én is úgy látom, hogy eléggé megosztotta az embereket ez a kis meglepetésdoboz. Sokan csalódtak, sokak viszont eleve rosszabbra számítottak. Be kell valljam, én is. A honlapon előző nap megnéztem a termékeket, nem gondoltam, hogy mindegyik helyet fog kapni a dobozban, ez tehát mindenképpen kellemes meglepetés volt. A termékek méretét illetően én sem vagyok elájulva, de azt mondom, korrekt. Ha megnézzük a két krémet és a spirált, akkor ezekre azt lehet mondani, hogy abszolút használható mennyiség. A hajolaj kevésnek tűnik, de állítólag tényleg csak cseppek kellenek belőle. Bár tekintve, hogy a teljes méret 100 ml, adhattak volna egy 10-15 ml-es változatot. A két parfümminta és a la praire tényleg kevés. Összességében ha ár-érték arányt nézünk, akkor szerintem korrekt. Tekintve, hogy házhoz hozzák, semmi probléma nem volt a szállítással, ki sem kell mozdulni érte. Valóban sok helyen a szállítási költség 1000 Ft körüli áron mozog, ezt elnézve a 3990,- Ft reálisnak tekinthető a dobozért. Főleg, ha megnézzük, hogy a Clinique krém 30 ml-es kiszerelésben 8700,- Ft, ennek felét kapjuk, tehát 4350,- Ft csak a 15 ml Clinique krém! Ha ehhez hozzávesszük a spirált (4 ml), amely kb. 7500-8000 Ft teljes méretben (7 ml), akkor már régen meghaladtuk a doboz árát. Azt gondolom, hogy kezdetnek ez nem rossz. Meg vagyok győződve róla, hogy idővel, ha beindul az üzlet, sokkal jobb termékek és sokkal jobb kiszerelésű termékek kerülhetnek a dobozba, ugyanakkor sajnálattal látom, hogy sokan már most csalódottak, ezek után, nem tudom, egyáltalán működőképes marad-e ez a kezdeményezés. Még én sem vagyok biztos benne, hogy megrendelem a következőt, de hajlok e felé. Én nagyon vártam, hogy ez létrejöjjön nálunk is és szeretném, ha tényleg jól működne. Mielőtt félreértés esne, én is kifizettem az árát, nem ingyen kaptam, nem ezért írom ezeket. Csak azt gondolom, hogy türelem kell hozzá, hogy a támogatók is belássák, hogy ez nálunk is működhet és rendelkezésre bocsássanak nagyobb és jobb termékeket illetve, hogy más cégek is csatlakozzanak. Viszont, ha nem fog ennyi ember rendelni, akkor szépen lassan elhal az egész. 




Ti mit gondoltok? 

CONVERSATION

6 comments:

Njoythestyle said...

Remélem, hogy nyomon követi a pb a bloggerek beszámolóját és levonja a megfelelő konzekvenciákat :)
Jó hogy írod az SMS-t, mert én ilyet nem kaptam, csak 1 mailt, hogy pénteken érkezik az én csomagom.
Alapból én is szívom a fogamat, hogyha Clinique termékről van szó, örülök hogy 4e Ft-ért ilyen kis pakkban megkaphattuk többek között ezt az arckrémet. Személy szerint nem érzem túlárazottnak, de nagyon elment a kedvem a többi blogon lement ócsárlások után, pedig milyen jó lenne, ha működne ez!
Pusza: Reni

DS make up said...

en franciorszagban elek es igaz hogy itt mar regota letezik!

Amina said...

Szia:)
Nekem eddig a te összefoglalód tetszik erről az egész dobozkáról.Most kezdtem el gondolkodni hogy majd benevezek egyre,lehet megvárom a következőt hátha;)

Anett said...

Szerintem ez egy nagyon jó kezdet volt. Én a következőt is meg fogom próbálni szerintem, azt hiszem FB-on olvastam hogy decemberben fog érkezni, kíváncsi leszek mennyire lesz karácsonyos és hogy lesznek-e új márkák :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Szia,

változott azóta a minősége a pixi boxoknak, nem tudod véletlenül? Vagyis javult? :)
Az első baromira nem jött be nekem, hisz női magazinokhoz Ausztriába 3-4 mintát is csomagolnak...itthon meg pénzért árulják :(. Köszönöm válaszod!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...