Szilvásvárad - La Contessa**** kastélyszálló

Június végén egy hosszú hétvégét töltöttünk Szilvásváradon a La Contessa**** kastélyhotelben. Szerencsénk volt, mert egy jó kis kupont kifogtunk, így sokkal olcsóbban kipróbálhattuk milyen is lehet egy kastélyszállóban lakni. Hát meg kell hagyni, fantasztikus. Persze biztos a társaságon is múlik, ezzel nem volt gond ;)

Első nap csak ámultam, hogy milyen gyönyörű a kastély és a szobák, minden csillog-villog. Tényleg úgy éreztem magam, mint a mesékben. A kastélyépületben van egy wellnes részleg (egy nagy benti, egy nagy kinti medence, jakuzzi, jégkút, bio-, finn- és aromaszauna, gőzkabin) is, első este már ki is próbáltuk. A vacsora szintén szuper volt. Alapvetően svédasztalos volt a vacsora és a reggeli is, mégis jó néhány pincér leste a kívánságainkat (italrendelés, asztalok letakarítása stb.), még amikor az udvarra kivittünk kistányéron a desszertet, oda is hoztak utánunk egy-egy szalvétát (az udvaron nem volt vacsorához megterítve az asztal). Az ételek finomak voltak és a választék is nagy volt.

Másnap kicsit kirándultunk a Szalajka-völgyben, megnéztük a Fátyol vízesést és az ősember barlangot. A fél napos séta után jólesett egy kicsit belemászni a jéghideg patakba (persze csak bokáig mentünk bele).

A nap hátralévő részében pihentünk, wellnesseztünk, filmeztünk. Nagyon jó volt kicsit kiszakadni a városi közegből és elvonulni egy csendes, természetközeli és csodaszép helyre.

Bátran ajánlom Szilvásváradot és a hotelt is mindenkinek. Nézzetek szét a kuponos oldalakon, mert töredék áron juthattok el.

Videó:

CONVERSATION

10 comments:

Lilla said...

nagyon jók lettek a képek! :) biztosan nagyon élvezetes, és pihentető volt!

Megaera said...

Nekem is nagyon tetszenek a képek, jól átadják a kellemes hangulatot :) Csodás az a szoba, ahol laktatok, a természefotók pedig nagyon megdobogtatták a szívemet :)

Abigél said...

Nagyon aranyosak vagytok együtt. :) Szuper képek! :)

petraa. said...

Nagyon jól néztek ki együtt!És a fehér egybe ruha,valami csoda!!Megkérdezhetem,hogy hol vadásztad?:OO :)

Csipkelány said...

Köszönöm :) Igazából krémszínű és még karácsony környékén a H&M-ben vettem, azt hiszem 5990-ért :)

Anna said...

Nagyon csini voltál abban a fehér ruhában. :) Mint egy modern grófkisasszony! :)

Zóra said...

Nagyon csinos vagy! Nekem is tetszik a fehér ruha. :) A la contessa pedig nagyon gyönyörű! Bár még csak kívülről volt szerencsém hozzá, megszállni nem hiszem, hogy valaha is fogok (bár sosem tudni) mert itt élek "a szomszédban" :)

hkorinna said...

Nagyon aranyosak vagytok a pároddal, sok boldogságot kívánok! ^.^ A környék pedig csodálatos, pár éve én is jártam arrafelé. :)

Gigi. said...

gyönyörű helyen jártatok, szuperek a képek is, és aranyosak vagytok együtt. :)

Bogi Vrg said...

Nagyon szép hely, a kastélyszálló is nagyon szimpatikus :-)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...