Blogger karácsony - Az ajándékom

 Biztosan tudjátok, hogy Illus szervezett idén egy blog karácsonyt, aminek a lényege az volt, hogy nagyjából 1500,- Ft értékben megajándékozzuk egymást. Mindenkinek legkésőbb december 16-án kellett postára adnia az ajándékát, most pedig mindannyian megírjuk a kapott csomagokról a posztot. Szerintem az ötlet és az elképzelés jó, a kivitelezésre pedig nagyon kíváncsi vagyok. Nem kis kihívást jelentett 1500,- Ft-ból értelmes, szép, személyes ajándékot készíteni. 

Nekem Hajni küldött ajándékcsomagot, ugyanis ő volt előttem a sorban. Nagyon kedvesen időben megkeresett és érdeklődött arról, hogy mivel szerezhetne nekem örömet. Azt hiszem sikerült :) Ezúton is köszönöm neki az ajándékokat :) Különösen a masnis fülbevalót, ami rögtön a kedvencem volt a csomagból.

 Ami íz én csomagocskámban volt:

 


CONVERSATION

9 comments:

Eleni said...

Te is nagyon szép dolgokat kaptál :) A fülbevalók tetszenek nagyon :)

Ilus said...

A masnis fülcsi maga az álom, alapjáraton masnimániás vagyok! :D Minden masnit elteszek, amit valaha is kaptam :D Szép dolgokat kaptál! :)

Unknown said...

Fülbevalótestvérek lettünk, mert azok a sötét bogyós fülbik nekem is megvannak:) Imádom őket:)

Megaera said...

Nagyon szép és kedves dolgokat kaptál :)

Njoythestyle said...

Cukiságok tárháza, nagyon édi lett a csomag! :)
Pusza: Reni

Rami said...

nagyon édes az a plüss:)

Anna said...

Szuper dolgokat kaptál. :)

Lilla said...

nagyon jó. :) sajnálom hogy kimaradtam ebből most.

Nóri said...

Nagyon szépek azok a fülbevalók!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...