Karácsony képekben


Az idei karácsony különösen jól telik. Hazajöttem a szüleimhez, itt van nálunk nagymamám is, így szűk családi körben töltöttük a szentestét. 24-én délelőtt érkeztem haza. Még gyorsan beszaladtam az Árkádba mielőtt indult a buszom, hogy megnézzem, hátha nyitva vannak a boltok, ugyanis hetek óta vadászom egy szép bőrkesztyűre. Óriási szerencsémre találtam is az utolsó pillanatban egy nagyon csinos darabot, mégpedig akciósan (50% akcióval 5000,- Ft volt) a Promodban. Nagyon megörültem, ezért gyorsan rohantam is vele a kasszához, aztán buszoztam haza.

Érdekes egyébként, hogy mennyire megszoktam a belvárosi életet, ugyanis már az egy órás busz út is végeláthatatlanul hosszúnak tűnt. Azt hittem sosem érek már haza. Kicsit fáradt is voltam, mert előző nap közösen karácsonyoztunk B-vel és estére vettem két mozijegyet a hobbitra (IMAX), aminek éjfélkor lett vége. Miután hazaértem, kicsit pihentem és azután feldíszítettem a karácsonyfát. Idén piros és arany színekben pompázik. Rég volt már ilyen. Szerintem nagyon csinos lett.



 Valahogy az idei ünnep nagyon nyugalmas és kellemes. Senki nem idegeskedett, minden nagyon jól sikerült. Én is nagyon élvezem ezt a néhány nap semmittevést. Végre sikerült kialudni magam (bár még a szememen sajnos látszanak a kialvatlanság jelei) :D








Remélem Nektek is jól telnek az ünnepek!
Kellemes pihenést kívánok mindenkinek és a vizsgázóknak pedig sok sikert és kitartást!





CONVERSATION

1 comments:

Megaera said...

Nagyon szép volt a karácsonyfátok :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...