Miss International előválogató

 Múlt hónapban hivatalos voltak a Miss International előválogatójára, amit a BuddhaBar-ban rendeztek meg a Ferenciek terén. A hely egyébként nem bizonyult a legjobb választásnak, mert nagyon sötét volt. Egyébként nagyon jól szórakoztunk a blogger lányokkal (Panni, Mea, Apolka).

 Last month I was invited to a pre-selection event of Miss International. The event was organized in BuddhaBar, at Ferenciek tere, which was quite a nice place, but it seemed to really dark and not very suitable to this event. Anyway we had a really good time with the blogger girls together (Panni, Mea, Apolka).

 A résztvevők egyébként csinosak voltak, bár már értem, honnan ered a mondás, hogy a szép nők nem okosak. Nagyon sok lány volt, akik egyszerű kérdésekre sem tudtam válaszolni, mint például 'mit gondolsz a feminizmusról?' vagy 'Mondj néhány hungarikumot'. Ezen kívül kb. a versenyzők fele nem tud angolul, egyáltalán, ami szintén elég fontos lenne egy nemzetközi versenyen.

 The participants were fine, but now I think why people say that beauty doesn't come with brain. There were so many girls who cannot answer simple quiestions like 'What do You think about feminism?' or 'Please tell me some hungaricums'. Plus almost the half of them doesn't speak english at all. Which - for the international competition - is really important.



A rendezvény hivatalos honlapját itt tudjátok elérni:



CONVERSATION

4 comments:

mayflower said...

Az én véleményem megvan a szépségversenyekről... Szerintem akinek van esze, az el sem indul ilyenen, így nem csoda az amit tapasztaltál :) Miért voltatok amúgy hivatalosak oda? :)

Csipkelány said...

Őszintén szólva nekem sem a világom és egyetértek veled. Mint bloggerek kaptunk lehetőséget, hogy megnézzük, mi folyik a kulisszák mögött. Persze ez a későbbi fordulókban talán érdekesebb (stáb, sminkesek, fodrászok), most még nem volt túl izgi. Szóval ilyen szempontból érdekes, hogy mi folyik ott. Még nem láttam ilyet. (Bár nem maradtam le sokról):D

Nóri - Fifty Shades of Women said...

Nagyon-nagyon irigyellek, hogy ilyen közelről beleshetsz a kulisszák mögé! Elolvastam régebbi posztjaidat is a versenyről, és kíváncsian várom a folytatást... :-D

Megaera said...

Ha egyenlő arányban figyelnék az ilyen versenyeken a külső és belső szépséget, meg hogy a buksiban is legyen tartalom, ne csak kívül, akkor nagyon szívesen követném én is nyomon az egészet. Mondjuk a Miss Universe-t szeretem nézni, de azt is csak a nemzeti ruhák miatt, mert imádom, amikor a tervezők kiélik a kreativitásukat :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...