Tiszta élvezet

Remélem nektek is kellemesen és sok pihenéssel teltek az ünnepek. Én az elmúlt néhány napot itthon töltöttem a családdal, úgyhogy bőven volt idom pihenni és kikapcsolódni. Valahogy itt sokkal nyugisabb és csendesebb minden, mint a városban. Az egyetlen, amit hiányoltam végig az ünnepek alatt, az a hó volt, sajnos így nem volt meg igazán a karácsonyi hangulat számomra, de remélem jövőre már nem így lesz. Akkor talán jobban össze tudjuk majd szervezni a párommal is a karácsonyi családi eseményeket és ha lesz kocsink remélhetőleg mindenhova kényelmesen eljutunk. 
A mai bejegyzésben rengeteg tusfürdőt és fürdőkészítményt hoztam, ugyanis valahogy rengeteg felgyűlt most otthon. De nem bánom, ugyanis imádok kádban fürdeni és ehhez mindenféle kényeztető dolgot használni. 

Az Avonból az egyik kedvenc termékcsaládom a Planet Spa. Az India Intensity testradír egy nagyon finom, apró szemcsés, nem túl durva bőrradír, ami egyben tusfürdőként is megállja a helyét, így bátram ajánlom annak, aki szereti a kettő az egyben termékeket. Tusfürdők közül nálam nagy kedvenc az Yves Rocher limitált kiadású narancsos-kakaós terméke, ami konkrétan zselés szaloncukor illatú. Szerintem fincsi:) A Palmolive oriental beauty termékei is nagyon jók, nekem ez a rózsaszín mandulaolajas változat tetszik leginkább.

Habfürdők közül én mindig Avonosat használok, ezeket a nagy bordás flakonosokat, de kivételesen ez a mézeskalács illatú nem igazán nyerte el a tetszésemet, valahogy furcsa, alkoholos illata van. Ugyanakkor két limitált kiadású, a Mr és Mrs Frosty, aranyos hóemberes flakonban nagyon szuperek, az egyik fűszeres alma, a másik fűszeres narancsos áfonyaillatú. Isteni mindkettő. Az Avon Senses Indulgent tusfürdője egy gazdag, krémes, virágos illatú termék, ami sheavaj tartalma miatt kitűnően ápolja is a hidegtől kiszáradt bőrt.
Megmondom őszintén én tusfürdőre nem áldozok szívesen sok pénzt, mert fogyóeszköz és nem valami maradandó az illatuk sem általában, viszont terméktesztek keretében illetve a Pixibox rendelésem jóvoltából lehetőségem volt kipróbálni néhány drágább változatot is. A pixiboxomban volt az Uriage Créme Lavant krémtusfürdője, amitől elsőre kicsit megijedtem, mert ezek a krémes termékek nem mindig habzanak fel eléggé és azt utálom, de szerencsére ez teljesen jól habzik és ahogy a párom fogalmazta "olyan drága kence illata van". A DoBrasil Green Island tusfürdőről már a korábbi bejegyzésben olvashattatok részletesen. Végül a Stenders újdonsága az igazgyöngy tusfürdő igazi luxuscikk, sűrű krémes rózsaszín csoda, finom, visszafogott illattal. Végül pedig egy kakukktojás, a Stenders vörös áfonya fürdőgolyó, aminek isteni finom illata van és nagyon jól hidratál, ugyanis egyfajta olajos réteget képez a bőrön, így fürdés után testápolót sem kell használni. 
Ti miket használtok mostanában?

CONVERSATION

3 comments:

Anna said...

De cuki a hóemberes tusi! *.*
Nekem most a Palmolive ayurituel tusik közül az arany színű a kedvencem. Egy az egyben mézeskalács fűszer illata van szerintem. :D
A TBS glazed apple testradírt is nagyon szeretem és a Dove idei téli kiadása is nagyon finom. :)

Réka said...

Nekem a Nivea Honey & Milk tusfürdője most a kedvencem, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy nálunk mindig csak egy tusi van használatban :) A Planet spa vonalat én is kedvelem, a Fantastically Firming radír van éppen használatban, de az India Intensity már a polcon várja a beavatását :)

SophiEl said...

Nálam télen alap a The Body Shop deres áfonyás tusfürdője, nagy kedvencem. :) Mellette egy szintén Body Shop-os Honeymania tusi és ez a Pixibox-os van megbontva, ezeket váltogatom.
Sajnos az utóbbi hetekben bármit is használok, nagyon száraz a bőrőm. :( Még az Uriage is szárítja most...

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...