Teszt - Bomb Cosmetics

Hetek óta adós vagyok a Bomb Cosmetics tavaszi újdonságainak tesztjével, ugyanis már a szappant is elhasználtam, így jó ideje teszteltem a termékeket. Három terméket kaptam tőlük: a Babapúder fürdőbombát, a Virágcsokor fürdősütit és  a Gyümölcskoszorú szappant. Mindhárom termék nagyon jópofa és csajos, ahogy a kis virágokkal, masnival feldíszítették.

A Babapúder fürdőgolyó egy finom, klasszikus illatú fürdőtermék, nagyon enyhe, púderes illata van. A pezsgő golyóhoz kamilla olajat és muskotályzsálya olajat adtak a kakaó- és sheavaj mellé így egy krémes, tápláló és nyugtató fürdőgolyó lett a végeredmény. Nagyon puha, selymes lett a használata után a bőröm, azonban a visszafogott illata miatt számomra nem egy nélkülözhetetlen darab. Azoknak ajánlom ezt a terméket, akik egy kis extra kényeztetése vágynak és szeretik a tiszta, finom illatokat.

A virágcsokor fürdősüti már sokkal izgalmasabb, bazsarózsa illatú, szinte krémes állagú termék. Mivel szinte szétolvad az ember kezében, ezért nagyon jól hidratálja és táplálja a bőrt (viszont a fürdőkádból pont ezért kissé nehéz kitakarítani). Nagyon szeretem az ilyen termékeket, mert sokszor idő vagy energia hiányában kimarad nálam a testápolózás, de egy ilyen kettő az egyben termékkel már a fürdőkádban elintézheti az ember a hidratálást. Elsősorban a nőies, romantikus  hölgytársaknak ajánlom.
Végül pedig az abszolút kedvencem a három közül, a Gyümölcskoszorú szappan. Hetekig gondolkodtunk a párommal, hogy mire emlékeztet az illata, de nem tudtunk rájönni, a leírás szerint áfonya-lime. Mindenesetre nagyon nyárias, energikus és gyümölcsös, szerintem isteni. Legszívesebben beleharapnék. Szappan léte ellenére nagyon krémes és egyáltalán nem szárít, ugyanis lime és citromolaj is van benne. Elméletileg feszesítő hatású, megmondom őszintén ezt különösebben nem vettem észre. Arcra és testre is egyaránt használható. Bárkinek ajánlom, aki egy energizáló, frissítő fürdőre vágyik.


Nektek mi a kedvenc extra fürdőterméketek?

CONVERSATION

2 comments:

Ági said...

Ez a fürdősüti az én csomagomban is benne volt, s ez lett a kedvencem is körülük. Nagyon tetszett. :)

Unknown said...

Nagyon jól néznek ki :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...