Aranybarna bőr 5 perc alatt

Sajnos hiába a nyár és a kánikula, aki dolgozik, tudja, hogy sajnos a hétvége nem elég ahhoz, hogy az ember -számos más teendői mellett- rendszeresen eljusson a strandra és csodás napbarnított bőrszínt szerezzen, így hát kénytelen voltam belátni, hogy ha barna bőrt akarok, akkor bizony valami másra is szükségem lesz, mint a néhány alkalmas strandolásra. A következő trükköket főleg egy-egy fontosabb esemény vagy buli előtt szoktam bevetni, remélem Ti is hasznát veszitek :)
Alapvetően nem igazán szeretem a szoláriumot, mert nem hiszem, hogy hosszú távon jót tesz a bőrnek, így maradok az önbarnítónál és ezt igyekszem egy alapos radírozás és szőrtelenítés után jól eldolgozni a bőrömön. Mostanában az Avon önbarnító habját használom, ami már felkenéskor ad egy kis színt, ez egyfelől praktikus, hiszen látom, hova kentem fel, másrészt nem kell egy napot várni, ha az ember s.o.s. megoldásra vágyik. 

Az önbarnító önmagában azonban nem ad tökéletes végeredmény, egy-egy különleges esemény előtt érdemes ennél tovább menni és bevetni a Sally Hansen bőrtökéletesítő spray-t, ami tulajdonképpen lemosható "sminkként" funkcionál. Egyfelől színt ad, másfelől elfedi az apró bőrhibákat, tehát tulajdonképpen olyan, mint egy folyékony harisnya. Többször használtam már - nem csak lábra - és teljesen elégedett vagyok vele, azt leszámítva, hogy az árnyalat nekem egy hajszálnyit sötét, ezért igyekszem keveset felvinni belőle. A termék egyébként vízálló és a ruhákat sem színezi meg.
Ha igazán ragyogó aranybarna bőrszínt szeretnék, akkor az első két lépés után még elő szoktam venni az Avon Skin so soft csillámos olaj sprayt, ami gyönyörű fényt ad a bőrnek és egyben hidratálja is azt. A benne lévő csillámok nagyon finomak, így nagyon természetes a végeredmény, napfényben viszont csodaszépen szikrázik.
 Az alábbi képeken láthatjátok a kiinduló állapottól kezdve az egyes termékeket, hogyan mutatnak felkenve. Az önbarnítót is rögtön a felkenés után fotóztam, így az instant végeredményt láthatjátok. Természetesen másnapra az önbarnító még jobban kifejti a hatását és az eredmény még intenzívebb lesz.
 1. Natúr bőrrel
 2. Önbarnítóval 
 3. Önbarnító + Airbrush spray
 4. Önbarnító + Airbrush spray + Avon olajspray

Szerintem igazán látványos a különbség a kiinduló kép és a végeredmény között, a legjobb pedig, hogy mindezt 5 perc alatt elérhetjük. Természetesen az eredmény még tökéletesebb, ha az önbarnító teljesen kifejti a hatását és utána alkalmazzuk az Airbrush-t és az olajsprayt. 

Ti mit szóltok a végeredményhez?

CONVERSATION

3 comments:

Anonymous said...

Szia :) azt szeretném kérdezni, hogy a Sally Hansen-es folyékony harisnyának is van-e olyan jellegzetes illata, ami az önbarnítókra jellemző? Mert ezért nem merek venni önbarnítós testápolókat és még azért sem mert nagyon természetellenes színt adnak. Én inkább arca való önbarnítót adok a testápolómhoz és tuti hogy nem leszek foltos. Köszi a választ :) Bianka

Anonymous said...

Jajj azt elfelejtettem megkérdezni, hogy az Airbrush csak az első fürdésig tart, ha jól értem? Bianka

Csöpi said...

Szia :) Nekem, aki még sosem használtam önbarnítót, az a kérdésem, hogy ezek hogy kopnak? A felvitelt követő első zuhanyzással le is mossuk? Érdemes ilyenkor inkább bőrradírt használni? Ha nem, akkor foltosan kopnak?

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...