5 kézkrém a téli hideg ellen

 Alapvetően nem szokott problémám lenni a kezeimmel, még hideg időben is viszonylag hidratáltak, azonban az idei tél az én bőrömet is megviselte, úgyhogy egyre gyakrabban kellett kézkrém után nyúlnom. Az elmúlt időszakban sikerült is betárazni mindenféle márkából, így bőven van választék, ha kézápolásra kerül a sor. 

Az első és talán a legklasszikusabb a Dove rich nourishment krém. Tipikus Dove kézkrém illat, zsíros és tömény, nekem ez valamiért sosem vált nagy kedvenccé a Niveával egyetemben. Elsősorban a párom nagyon száraz kezére vettem, éjszakára viszont én is felkenem néha. Nappalra nekem nagyon sok. Összességében nem rossz, de nem is szerettem meg különösebben. Mindenképpen azoknak ajánlom akiknek extra száraz, ekcémás bőre van.  

 A legkülönlegesebb termék a fentiek közül mindenképpen a Burt's Bees mandulás-tejes kézkréme. Valódi üvegtégelyben kapott helyt, fémtetővel ellátva. Igazi vintage hangulatot idéz. Az illata szerintem mesés, mintha egy nagy tál marcipánt szagolgatnék, egyből megtölti az egész szobát. A kiszerelése miatt sajnos nem az a táskába dobós típus, de az éjjeli szekrénynek oszlpos tagja lehet, ugyanis ezt is inkább estére szoktam használni, mert szintén nagyon zsíros és nehéz, de intenzíven hidratál. Sajnos az ára is igencsak borsos, de mivel nagyon kevés kell belőle, viszonylag sokáig elég. Müllerben kapható.
 Azt hiszem bátram állíthatom, hogy a legnagyobb kedvencem és ár-érték arányban is a legjobb választás a Cera di Cupra kézkréme. Anno Olaszországból kaptam belőle egyet és egyből megszerettem. Hihetetlenül finom mézes illata van, könnyen beszívódik, nagyon selymes lesz tőle a bőröm és nagyon olcsó is (kb. 1 euro). A hátránya, hogy itthon még nem találtam meg, hol kapható, így egy olasz barátomat szoktam megkérni, hogy hozzon nekem, ha otthon jár. Jelenleg is három lapul a fiókom alján. Mindenképpen ajánlom, hogy próbáljátok ki, ha an rá lehetőségetek, mert fantasztikus termék.
 Az összes közül az Oriflame fűszeres citrusos krémnek van a legkönnyebb állaga, szinte vízszerű, ezért nagyon gyorsan felszívódik. Kellemesen hidratál, de nagyon száraz bőrre mást válasszatok, ez inkább hétköznapi használatra, főként az illata miatt szuper. Az illata nekem nagyon tetszik, a citrusoktól friss, a fűszerektől mégis télies, ünnepi és nem tolakodó.
 Kicsit kakukktojás a többi között az Avon Planet Spa afrikai shea vajas kéz- és lábápoló pakolás. A benne lévő shea vajnak köszönhetően intezníven hidratál és puhítja a kéz és a lábfej bőrét. A különlegessége a terméknek, hogy nem klasszikus kézkrém, hanem pakolás, amit néhány perc elteltével le kell törölni. Persze éjaszkára is nyugodtan fel lehet kenni és egész éjjel akár egy kesztyűvel/zoknival rajtahagyni a kézen és lábon. Az állaga ennek is inkább zsíros, nehéz, viszont nagyon intenzíven hidratál és a hozzá kapható kéz- és lábradírral együtt használva nagyon jó párost alkot. Az illata elég erős, bár nekem nagyon tetszik, lehet, hogy valaki már soknak találja.
 A lenti képen láthatóak egymás mellett a krémek, balról jobbra a fent leírt sorrendben. A képen is látható, hogy a középen lévő, kissé narancsos színű oriflame a legkönnyedebb állagú, a többi kicsit nehezebb, a Burt's Bees pedig a leginkább zsíros, tömény.
Nektek melyik kézkrém vált be leginkább?
Hasznájátok ezek közül valamelyiket?

CONVERSATION

1 comments:

Unknown said...

Szia Dalma. Èn az alverde Bio gojiber arckrémet használom ami kézre is kiváló. Mivel árban is kedvező 1000 ft körül így esténként a kezemre sem sajnálom. A fentiek közül az olasz felkeltette az érdeklődésem, amúgy is szeretek mindent ami olasz :-)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...