Ecsetek tárolása


Kicsit megszaporodtak most az ecseteim, ugyanis a héten megérkezett Hong Kongból a 32 db-os ecsetszettem. (Lesz majd róla bejegyzés, de még nem volt alkalmam kipróbálni őket) Ahogy látjátok kis üveg tárolókban tartom őket. Nyomtattam fekete-fehér mintát és ezt tettem az üvegek belsejébe és néhányba szórtam dekorkövet is, ebbe állítottam bele az ecseteket. A kicsiket (utazóméret) egy kisebb pohárba állítottam, így jobban átlátható és nem a szőrnél fogva kell megragadni őket. A nagyobbakat pedig csak simán kis üvegbe tettem, ezeket úgyis nehéz lenne belenyomkodni a dekorkőbe és így jobban elférnek egymás mellett.

CONVERSATION

2 comments:

Thündérke said...

milyen jó ennyi ecsetet egyszerre látni :$

Nóra said...

nagyon szépek együtt :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...