Szuper L'oreal akció a Rossmannban

A hivatalos akciós katalógusban nem láttam a termékeket, de amikor bementem a boltba, akkor ott volt két rakatnyi L'oreal cucc pofátlanul olcsón. Nagyon tetszenek a termékeik, de mindig sajnálom rá a pénzt, így most nem haboztam, gyorsan vettem 3 dolgot is.
Egy L'oreal Color Appeal Holographic (106- Blue Xenon árnyalat) szemfestéket. 299,- Ft-ért. Nevetséges.
Vettem még egy Made for Me naturals rúzst (232- Chashmere). 499,-
Végül egy Glam Shine Holographic szájfényt (38-Gold Holographic). 499,-
Nemsokára lesz róluk bejegyzés is.
Egyébként amiket még láttam: még 1-2 árnyalat ilyen rúzsból, szájfényből, korrektor (vettem volna, de csak a sötétebbek voltak akciósak). Voltak szemceruzák és egy csomó szempillaspirál (Double, Telescopic, Architecthure) 500-800 Ft-ért.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...