NYC körömlakkok



A múlt héten a Rossmannban nagy NYC leárazás volt, akkor vettem egy átlátszó porpúdert és ezt a két szép lakkot. Mindkettő enyhén csillogós. A Peen station kevésbé piros, mint a képen, inkább málnaszínű a valóságban.
Mivel ez nem mai kép, ezért rövid véleményt már tudok mondani a lakkról. Azt írja, hogy gyorsan szárad, ami tényleg igaz. Szeretem, hogy egy réteg vékony, igaz ezért többet kell felvinni (2-3) a szép eredményért, de mégsem érzem azt, hogy vastag réteg lenne a körmömön. Szépen tapad, nem csikózódik, ami szerintem fontos, különösen egy csillogó lakknál. Az ecsettel jól lehet bánni, nekem nagyon jól kézre áll. Mivel tényleg elég egy keveset felvinni belőle, ezért szerintem sokáig elég lesz. Az állaga viszonylag folyós, ami nekem tetszik, mert általában azok lassabban száradnak ki. Olyasmi állagra, mint a kallos vagy az AVON lakkok.
A tartóssága őszintén szólva számomra még nem igazán derült ki, mert ugyan egyből lepattogzott, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy ennek köze van az orchidea átültetéshez és egyéb hasonlókhoz, szóval nem igazán kíméltem. Majd megpróbálom "normál" körülmények között tesztelni, hogy mennyire gyorsan pattogzik, kopik le.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...