Viszlát január, helló február - újévi fogadalmak


Korábban már olvashattatok az újévi, egészen pontosan a januári fogadalmaimról, így a hónap végén eljött az idő, hogy beszámoljak róla, hogyan haladok a tervemmel és mit tervezek az év legrövidebb hónapjára.

Januárban három fő dologra koncentráltam: naplóírás (lélek), rendszerezés (lakás/külső) és a heti legalább háromszori edzés (egészség, fittség).

Naplóírás 
Az előre kinyomtatott, színezhető napló végül túl időigényesnek bizonyult számomra, így egy hét után nem folytattam (főleg, hogy a lapok ismétlődőek benne), viszont a Coelho naptáramba minden nap feljegyeztem azokat a dolgokat, amelyek aznap pozitív érzéssel töltöttek el, legyenek azok bármilyen aprók (pl. vásárlás és vacsi anyával, finom reggeli kávé, mozi, szülinapi borkóstoló stb.).
 Rendszerezés
Alapvetően próbáltam nagyobb rendet tartani itthon, mint korábban. Igyekeztem gyakrabban elpakolni amit elővettem és mindent a helyére tenni. E mellett próbáltam többször takarítani és rendszerezni a dolgaimat (pl. ruhásszekrény, konyhaszekrény, sminkcuccok, fürdőszobai piperék).
 Edzés
A múlt év végén eléggé elmaradoztak az edzések, így kicsit nehéz volt rávenni magam a mozgásra, de azt mondhatom, hogy minden héten sikerült a minimum három edzést végigcsinálnom, adott esetben még többet is (4-5). Ezek általában rövidebb edzések (20-40 perc), de előfordult, hogy nagyon nem volt kedvem hozzá és csak egy 5-10 perces edzést, máskor viszont egy másfél órás jógát végigcsináltam. Az edzések jellegét tekintve nagyon megkedveltem a jógát és a HIIT-et. Ezek teszik ki az edzéseim nagy részét, persze igyekszem inkább az utóbbit választani, mert a jóga mégsem olyan megerőltető, akárhogy is nézzük. Viszont nagyon boldog vagyok, mert a páromtól születésnapomra kaptam egy 5 alkalmas jógatanfolyamot, ami remélhetőleg sokat lendít a technikámon, hiszen eddig csak itthon, videó alapján jógáztam. A HIIT edzések terén a Fitnessblender csatorna az egyértelmű kedvencem, mert nagyon jól elmagyarázzák hogyan kell helyesen elvégezni az adott gyakorlatot, nem visítoznak és beszélnek idegesítően, ráadásul nagyon hatékonyak a különböző edzések.

Ha kíváncsiak vagytok a fitnesz rutinomra, akkor nézzétek meg az alábbi videót:

Néhány a kedvenc edzéseim közül:
Jóga



HIIT

Egyéb


Nagyon büszke vagyok magamra, hogy ezeket sikerült betartanom. E mellett elkezdtem olyan dolgokat is, amit csak a későbbi hónapokra tűztem ki célul, de mégis jólesett már most elkezdeni (pl. pozitívabb hozzáállás, több olvasás, arcápolási rutinra jobban odafigyelni, több blogbejegyzés). Összességében sokkal jobban érzem magam a bőrömben és sokkal energikusabb vagyok , úgy érzem, ez az év már most nagyon szuper és ezután csak még jobb lehet.
 A következő hónapban természetesen az eddigieket is szeretném folytatni, viszont ismét három új dolgot tűzök ki magam elé:
1. Lélek - Türelmesebbnek lenni
2. Lakás/külső - Rendszeres (leg. heti 1) ecsetmosás
3. Egészség és fittség - Diéta + min. 2 liter víz naponta
Ti hogy álltok a fogadalmaitokkal?
Sikerül tartani?

CONVERSATION

4 comments:

Vivianna K. said...

Nehezen, de tartom a dolgokat. :) A mozgásnak örülök a legjobban, főleg miután megtaláltam 3 videót,ami sokat segített a mozgás megkedvelésében illetve 1 hét alatt érezhetőbb volt a változás a testemen, de még látható is volt egy két helyen. :D A többi fogadalom is meggyeget, de még kell csiszolni a dolgokon. :) De jó ötletnek tűnik így összefoglalni a blogon is a dolgokat, mert így gondolom jobban motivál a dolog. :D Hajrá mindenkinek! :D

Ada said...

A mozgás nekem is benne van a rutinjaim között :) Csak most lebetegedtem, és ezért egy hét kimaradt, de esküszöm, nagyon hiányzik. Szerettem lemenni a terembe és taposni, vagy esetleg futni a futógépen -engem kikapcsolt, és mindig olyan büszke érzés is fogott el, hogy felemeltem a lusta seggem a kanapéról és teszek önmagamért. Ha már jobban leszek, hétfőtől szeretnék újra menni heti 4x, mert jobban is érzem magam tőle és fogyok is. Eddig mozgással 3 és fél hét alatt 3 és fél kiló ment le rólam, aminek nagyon örültem, de félek, hogy most az egy hét kihagyás után visszajön valamennyi, pedig annyira nem akarom, mert megküzdöttem már rendesen ezért is.

Sok sikert februárra, remélem sikerül majd tartanod a további terveket :)

Apolka said...

A mozgás visszahozása az életemben nekem is terv volt, és örömmel kijelenthetem, hogy végigcsináltam a Blogilates Beginners Calendar-t és holnap kezdem a februárit. =) A Fitnessblendert én is nagyon szeretem, pont azért, amit Te is írtál, jó minőségűek és az edzők sem idegesítőek.
Sok sikert a további céljaidhoz! =)

Szilvia A. said...

Nagyon motiváló volt olvasni a bejegyzésed! Igazából én nem nagyon fogadkozom, tervezek, mert úgysem tudom betartani. Inkább érzésekben próbálok gondolkodni, hogy egy egy dologgal kapcsolatban mit fogok érezni. Pl. megpróbálok nyitottabb lenni a salátákkal :)))))))) Januárban valahogy leadtam 3 kilót, de nem emlékszem hogy csináltam, talán több volt a stressz körülöttem, én általában akkor fogyok.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...