Készülj a nyárra! Lábápolás (Scholl teszt)

A legtöbbször, ha a szépségápolás kerül szóba a legutolsó dolog, amire az ember gondol, azok a lábai. Pedig a tavaszi-nyári szandálszezon igencsak sok elvárást támaszt azzal szemben, aki közszemlére akarja tenni virgácsait. Sajnos nem egy esetben tapasztalom én is, hogy jobb lett volna, ha az illető inkább egy zárt cipő mellett döntött volna, annyira csúnya, repedezett és száraz a bőre vagy éppen igénytelenek a lábkörmei. Brrrr...
Tény és való, hogy sokak számára a lábfej kicsit "undi", főleg, ha máséról van szó, ugyanakkor egy szépen ápolt és karbantartott női lábfej szerintem különösen csinos és szexi tud lenni. A szép lábbeli mellé tehát legalább annyi figyelmet érdemes a lábápolásnak szentelni, amennyit a cipő kiválasztásának, mit sem ér ugyanis egyik a másik nélkül.

Én magam mindig is szerettem a pedikűrözéssel  foglalkozni, édesanyámhoz mai napig házhoz jár az egyik jó pedikűrős barátnője, így volt alkalmam nekem is kipróbálni, milyen egy profi kezei között lenni. Ennek ellenére szerintem sokunk - főleg a fiatalabbak - számára bőven elegendő egy megfelelő otthoni rutin kialakítása a szép lábak megőrzéséhez. Amikor a Scholltól megkaptam tesztelésre a fenti képen látható szuper mintacsomagot, nagyon megörültem, mert apukám is használja az elektromos reszelőt (a kék változatot, of course) és nagyon szereti, már a csomag megérkezése előtt is nagyon ajánlgatta. 
A csomagban négy termék lapult, a csajos pink kiadású elektromos sarokreszelő, hozzá illő pótfejekkel (gyémántkristály és sima bevonatú), egy Velvet Smooth lábfürdető és egy Velvet Smooth intenzív szérum. 

A lábápolási rutinomat egy korábbi bejegyzésben már megmutattam nektek, így gyakorlatilag ugyanezeket a lépéseket végzem el a Scholl termékekkel. A tökéletes eredmény érdekében mindhárom terméket egyszerre próbáltam ki, sőt még a páromon is teszteltem őket (első pedikűrje, úgyhogy volt nagy izgulás :))

A Velvet smooth lábfürdető E-vitamin és zöld kaviár tartalmával segít felpuhítani a lábfej bőrét és előkészíti azt a későbbi lépésekhez. Az illata nagyon friss, kellemes, egyáltalán nem gyógyszeres vagy gyógynövényes. 

A kisebb-nagyobb bőrkeményedéseket a gyémántfejes elektromos talpreszelő segítségével távolítottam el, ami tökéletesen bevált. Nagyon finoman távolítja el a megvastagodott bőrréteget, nem túl durva, mégis kellően hatékony. 

Végül a Velvet Smooth intenzív szérummal kentem be a lábainkat, ami hialuronsavat, pentavitint és zöld kaviárt tartalmaz és ezáltal segíti a bőr nedvességtartalmának az egyensúlyban tartását. A szérum nagyon kellemes illatú, meglepően híg állagú, viszont pont ezért nagyon gyorsan beszívódik és valóban nagyon puhává, hidratálttá teszi a bőrt. Aminek külön örültem, hogy semmilyen ragacsos, zsíros érzést nem hagyott maga után, ahogy a legtöbb lábkrémnél ez tapasztalható.

Összességében teljes mértékben elégedett vagyok a termékekkel. A lábfürdető használatát nem feltétlenül tartom indokoltnak, a másik két termék viszont nagyon jó alapját képezheti a lábápolási rutinnak, különösen tavasszal és nyáron, úgyhogy hölgyeim, elő a szandálokkal! 

Ti mennyire figyeltek oda a lábápolásra?

CONVERSATION

1 comments:

PAncsi said...

Egyetértek Veled, sokkal több hölgynek kellene odafigyelnie a lábápolásra,mint ahányan teszik ...
Az én lábaimnak is szüksége van törődésre: én általában a heti egyszeri kádfürdőzés során dörgölöm át habkővel a lábfejem és távolítom el a megvastagodott bőrréteget. Némi körömreszelés után körömápoló olajat dolgozom a köröm körüli részbe és a kedvenc urea tartalmú krémem viszem fel a lábfejem bőrére.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...