Teszt | Makeup Revolution I heart Chocolate

Mióta megláttam a Too faced Chocolate bar palettáját, teljesen beleszerettem. Az egyetlen dolog, ami visszatartott a megvásárlásától, hogy nagyon drága, így amikor a Makeup Revolution előrukkolt az I heart chocolate palettával, ami a Too Faced tökéletes másolata, eldöntöttem, hogy ez bizony nekem kell. 

A palettát a Pinkpandáról rendeltem és másnap már meg is érkezett a csomagom tökéletesen épen és alaposan becsomagolva. Amit már az első kézhez vételkor észrevettem, hogy ez a paletta sokkal masszívabb és strapabíróbb csomagolást kapott, mint az Iconic. A kidolgozás és a műanyag minősége is sokkal igényesebb, nem beszélve a benne található hatalmas tükörről. Nagyon jól záródik, ezért nem kell aggódni, attól, hogy könnyen kinyílik vagy, hogy letörik a teteje.


A paletta belsejében egy kis fólián szerepelnek a fantázianevek, amikkel a különböző árnyalatokat látták el, amit én nem annyira szeretek - mármint magát a fóliás megoldást-, mert ezt általában pár hét pakolgatás után kidobom, ugyanis nagyon kényelmetlen folyton leszedni, visszatenni, tisztán tartani. (Szerencsésebb lenne valahova a csomagolásra ráírni a neveket.)

Összesen 16 szín található a palettában, amiből 6 matt és 10 csillogó. A pigmentáltsága minden színnek nagyon jó, illetve van néhány kiemelkedően jó (What a way to go, Pleasure girl, Stolen chocolate). 
A szemhéjpúderek egyébként kicsit porzanak, de talán ez az egyetlen hibája a terméknek, ami kiküszöbölhető, ha az ecsetet óvatosan, nem túl erősen nyomva vesszük fel a színeket illetve, ha nedvesen visszük fel a szemhéjra őket.
Összességében nagyon elégedett vagyok vele, ár-érték arányban tökéletes termék, ami hétköznapi és alkalmi smink elkészítéséhez, valamint utazáshoz is kiváló. A csomagolása a csokoládétáblás kivitelezésnek köszönhetően nagyon dizájnos és különleges, egyúttal praktikus, hiszen óriási tükör van benne. A termékhez járó applikátor nagyon jó minőségű, bár én inkább ecsetet használok a felvitelhez. Tökéletes kezdő és haladó sminkeseknek is, mert minden benne van, ami kell, csak ajánlani tudom! :)
A lenti képeken láthatjátok a színeket alappal, szivacsos applikátorral felkenve. 




A hétköznapokban általában csak a matt színeket használom, az egyik kedvenc kombinációm, hogy a You need love vagy a Meet Chocolate árnyalatot felviszem a mozgó szemhéjra, majd a mélyítővonalba a Thank friday és a One more piece keverékét dolgozom el, végül a külső szemzugba egy kicsit elmélyítem a színt a  Pleasure girl árnyalattal. Ezt a sminket láthatjátok a lenti képeken is. Nagyon természetes, gyors és egyszerű. 
Nektek milyen Revolution terméketek van?
Tudtok ajánlani valamit tőlük, ami nagyon bevált?

CONVERSATION

2 comments:

Anna said...

Csak úgy ragyogsz a lenti képeken! :)

Nagyon tetszik ez a paletta, de nem hiszem, hogy ki tudnám használni az Iconic 3 és a What you waiting for mellett. Pedig ilyenkor mindig kísértésbe esek. :D

Kata - mosolyrecept.blogspot.hu said...

Gyönyörű színei vannak ennek a palettának. Két körben rendeltem eddig Makeup Revolution termékeket a Pink Pandáról és tökéletesen elégedett vagyok. Ár-érték arányban szerintem verhetetlenek, a Sleek palettáimnál is többet használom őket (Iconic 1, 3), aktuális kedvencem viszont a Sugar&Spice pirosító paletta. :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...