Teszt | Avon Radiance színezett hidratáló

Ahogy ígértem a korábbi Nutra Effects posztban, az Avon Radiance színezett hidratálónak külön bejegyzést szántam, ugyanis még szerettem volna egy kicsit próbálgatni, hogyan is teljesít élesben. Összességében  szerintem nem sokat változott a termék a korábbi változatához képest.



A csomagolása egyszerű, praktikus, a tubusos megoldás révén könnyen adagolható. A termék emellett tartalmaz 20-as fényvédőt. Sajnos csupán ennyi jót tudok elmondani róla.

Az állaga egyébként nagyon különleges, ugyanis a fehér alapkrémben apró barna pigmentek találhatóak, amik eldolgozással fejtik ki igazán a hatásukat és bontakoztatják ki a valódi színűket. A probléma sajnos itt kezdődik, ugyanis eléggé sötét narancssárgás színe van eldolgozás után, ami még nekem is nagyon sötét, nemhogy egy jóval világosabb arcbőrű lánynak. 

A másik gondom, hogy a fedése elég gyenge (igaz nem is ígér nagy fedést!), emiatt talán kicsit többet vittem fel a kelleténél, ami sajnos azt eredményezte, hogy foltos lett, nem tudtam rendesen eldolgozni. A ragyogó hatás, amit ígér valóban érvényesülne, de - talán azért, mert én túl sokat vittem fel belőle - számomra ez már túl sok, túl csillogó, már-már zsíros érzetű. 
Az alábbi képeken láthatjátok a terméket eldolgozva és az arcra felkenve. Összességében nem mondom, hogy rossz a termék, de az én problémás bőrömnek nem jó. Annak tudom ajánlani, akinek természetesen barnább,szinte tökéletes bőre van, aki tényleg csak egy kis egységesítésre és extra ragyogásra vágyik, ugyanis annak elég lehet belőle egy borsónyi mennyiség.

Ti próbáltátok már a terméket?
Hogy vált be?

CONVERSATION

1 comments:

Anonymous said...

Sajnos nekem is borzasztóan sötét, úgyhogy én félre is tettem egyelőre. Bár fényvédőzés mellett nem hiszem, hogy sokat barnulok a nyáron, de azért hátha majd akkor jobban tudom hasznosítani.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...