Kívánságlista - Glamour napok 2018 tavasz

Már évek óta minden alkalommal részt vesze a Glamour-napokon. Eleinte főként új ruhákat, cipőket vásároltam ilyenkor, azonban az utóbbi években egyre inkább a kozmetikumok azok, amelyekből betárazok ilyenkor. Ennek leginkább az az oka, hogy már nem vagyok hajlandó hosszú órákat sorban állni 20 %-os árengedményért az üzletekben, ezzel szemben a drogériákban jóval nagyobb kedvezménnyel tudok vásárolni anélkül, hogy egymáson taposnának az emberek. Persze ezekben is nagyobb a forgalom ilyenkor, de közel sem olyan idegtépő, mint pl. a H&M-ben. 

Általában a 20%-os kuponoktól ma már nem vágom hanyatt magam, hiszen ekkora kedvezményt minden tisztességes helyen kínálnak egy-egy akció alkalmával, így elsősorban a 30-40-50%-os kuponokat szoktam felhasználni ilyenkor, illetve a kisebb kedvezményt adó kuponokat csak akkor, ha amúgy is szükségem van az adott dologra.

Ennek tükrében idén az alábbiakat tervezem megvenni a Glamour-napokon.


Rossmann
Mivel általában amúgy is Rossmann párti vagyok és a kuponok összevonhatóak a Rossmann 10 %-os végösszegi kuponjával, így a vásárlás nagy részét itt tervezem. Sminkek közül csak néhány dolgot szeretnék, az egyik a Catrice HD Liquid Coverage alapozója (sajnos Catrice termékekre nem vonatkozik a dekorkozmetikás kupon, csak a 10%-os), amit már többször megvásároltam és nagyon szerettem. Ár-érték arányban az egyik legjobb drogériás alapozó. Ugyancsak a Catrice-től szeretném pótolni a Liquid Camouflage korrektomat (10%), mert már fogyóban van. Szükségem lenne egy jó púderre is, úgyhogy lehet, hogy kipróbálom a Bourjois Healthy Mix (50%+10%) púderét, ami féláron szerintem nagyon megéri. Illetve szemezek még a Catrice Light Correcting Serum sminkalapjával (10%) is, amiről már nagyon sok jót olvastam. Bár rengeteg rúzsom van már itthon, a Bourjois Rouge edition velvet matt folyékony rúzsai (50%+10%) közül kinéztem a 06-os Pink pong árnyalatot, amihez hasonló színem viszont még nincs, úgyhogy, ha találok belőle, biztos, hogy megveszem.

A fentieken kívül főként hajápolókat és tusfürdőt szeretnék venni, hiszen ezek viszonylag gyorsan fogynak és amúgy is szükségem lenne rájuk. Amiből biztosan veszek, az a Pantene Pro-V Repair sampon és balzsam (25%-10%), mert ez az egyik kedvencem az utóbbi hónapokban. Most szeretném kipróbálni a 3 minute miracle hajpakolást (25%+10%) is, remélem ez is legalább annyira beválik, mint a sampon és a balzsam. Főként az illata miatt régóta szemezek a Schauma kókuszvizes samponjával (30%+10%), így ez is rajta van a listán. Amiből biztosan veszek, mert egyébként is használom, az az Isana jó éjszakát habfürdő és a Mangós-narancsos folyékony szappan (25%+10%). Tusfürdők közül pedig a Nivea (33%+10%) és a Palmolive (30%+10%) érdekel leginkább. 

E mellett ilyenkor szoktam még felhasználni néhány háztartási kupont is tisztító- és mosószerekre, illetne női higiéniai termékekre. Ezek szerintem nem annyira érdekesek, így bővebben nem is írnék róluk.
DM
A DM-ben elsősorban a L'oreal hajfestékért megyek. Eddig a Casting Créme Glosst használtam évek óta, viszont sajnos ahogy egyre több ősz hajszálam van, be kellett látnom, hogy ez már nem képes elfedni azokat, így muszáj volt váltanom és egy kedves ismerős ajánlotta az Excellence-t helyette (50%). Eddig egyszer vettem ebből a fajtából, sajnos túl sötét árnyalatot, úgyhogy most igyekszem valami világosabbat keresni. Szintén itt fogom megvenni a Garnier micellás vizét (50%) is, amit eddig használtam, de nemrégen elfogyott. Azt hiszem ezúttal a Pure helyett a klasszikus rózsaszín verziót választom, mert azt is szerettem régebben és talán jobban megnyugtatja a bőrömet. Pár sampon és balzsam itt is a kosaramba fog kerülni, elsősorban a L'oreal Elséve (50%) és a Gliss Kur (50%) termékek közül. Ezen kívül a DM-ben még a Fa limitált tusfürdőire (25 %) szeretnék lecsapni, remélem marad még belőlük holnapra.


Kívánságlistások
Van még néhány termék, amivel régóta szemezek, de valahogy túl borsosnak tartom az árukat és mindig, amikor vásárlásra kerülne a sor, végül otthagyom őket. Az egyik ilyen a Vichy Minéral 89 szérum, amiről nagyon sok jót olvastam, végül is az ára sem olyan vészes és van rá 20 % kedvezmény is. Szintén Vichy termékek közül az Idéalia hámlasztó az, ami még megfogott, ez sem olcsó, kíváncsi lennék rá, hogy mit tud. A Clinique Moisture Surge (20%) rajta volt a bevásárlólistámon, de be kellett látnom, hogy ésszerűbb, ha előbb elhasználom az itthoni krémeimet, mielőtt újat - főleg ilyen drágát - vásárolok. Végül a Barnängen márka termékeivel is szemezek egy ideje, mert nagyon tetszenek, de igazán egyik se olyan különleges, hogy annyira vágyjak rájuk, testápolóm így is rengeteg van, tusfürdőért pedig nem szeretek ennyi pénzt kiadni, de ha valamit, hát ezt a Midsommer Glow tusfürdőt (25%+10% - Rossmann vagy 20%+20% - Müller) hazahoznám. 

Most, hogy nem vagyok már terhes, szeretnék néhány új ruhát is beszerezni, bár nem túl sokat, hisz jó lenne előbb visszanyerni a régi formámat (még nem mertem egyik nadrágomat sem felpróbálni, azt hiszem egy darabig nem is fogom). Elsősorban online rendeléseken használnám fel a kuponokat, hiszen kicsi baba mellett nem igazán fér most bele, hogy órákig bóklásszak a boltokban. Így az Orsay és Reserved 20 %-os kuponjai jöhetnek főleg szóba, de még nincs konkrét tervem, hogy miket veszek. Ezen kívül még a Calzedoniába (20%) lehet, hogy benézek, mert szeretnék egy pöttyös illetve egy testszínű harisnyát és néhány titokzokni sem ártana a lapos cipőimhez.

Korábban már említettem, hogy nemsokára költözünk, így a lakberendezési kuponokat is végigböngésztem, különösen a Vamosi Milan 50%-os kuponja hozott lázba, hisz alapvetően nem egy olcsó üzlet, de a kedvezménnyel egészen baráti. El is mentünk a múlt hétvégén megnézni a franciaágyakat, amire beváltanánk a kupont, de még dilemmázunk, ugyanis, amit kinéztünk (Cristoli 3 funkciós), ahhoz sajnos nem lehet ágyneműtartót kérni, ami viszont nagy érvágás lenne, mert minden lehetséges tárolóhelyre szükségünk lesz. 

Ti mentek Glamour-napozni? Mit szeretnék beszerezni?

CONVERSATION

6 comments:

Emike said...

Hasonlóan vélekedem én is a Glamour napokról, a 20 % -ért biztosan nem fogok elrohanni egyik plázába se, csak h tülekedjek egyet a heringpartiban.
Az 50 %-os kuponokkal szemezek én is, de egyelőre tényleg csak szemezés szintjén állok, még ki vágtam őket.. pótolom a kifogyott és a fogyóban lévő dolgokat, de semmi extrát nem tervezek megvenni.
Külön köszi az Excellence-ért, a Casting Creme Gloss már nekem sem elég, sajnos váltanom kell, de igy legalább tudom, h mit is próbáljak ki először.
Jah és az online kuponok, de jó h emlited, a Reserved-re nekem is rá kellene pillantanom :)
Jó shoppingolást :)

Fanni said...

vidéki lévén, hogy a legközelebbi pláza a Westend 40 km-re, abszolút nem éri meg felutaznom, mert ami %-ot spórolok a ruhákon, azt elkölteném utazásra. :D ennyiből jó, hogy a közelben van 1 dm, 1 rossmann és 1 müller: épp megfelelő embermennyiség, még kényelmesen lehet válogatni, nem állsz sorban 8 órát, és nincsenek lefosztva az állványok. én is csak a drogériákban használom fel a kuponokat, de abból is egyre kevesebbet... régen pl. csak azért vettem valami alverde cuccot, mert hát 50%, amúgy hozzá sem nyúltam... :S :D

szivecske said...

A Catrice-re jó a 25% dekor kupon, csak a kupon hátán rosszul szerepel, de elfogadják :) simán lejön a kedvezmény 25+10% :) ugyh juhúúú, csak a kuponokon van rosszul :)

Viktoria said...

A DM app-ban 50%-os kupont tudsz beváltani 30 pontért a Barnangen termékekre, én azzal vásároltam most egy testápolót és egy tusfürdőt is a márkától, így nem fájt annyira :D

Anonymous said...

A Vamosi Milano-ban valaki használta a kupont? Megírná a tapasztalatait?
Előre is köszönöm!

jones said...

köp ketamin
comprare la ketamina
買氯胺酮
ketamint vásárolni
kupiti ketamin
Ketamin kaufen
comprar cetamina
pirkti ketamino
osta ketamiini
osta ketamiini veebis
pirkti ketamino internete
comprar cetamina online
kup ketaminę online
Ketamin online kaufen
comprar cetamina online
купить кетамин онлайн
kjøp ketamin online
köp ketamin online
buy online ketamine
buy ketamine
order ketamine online
ut ketamine online
beställ ketamin online
bestill ketamin online
заказать кетамин онлайн
Ketamin online bestellen
online ketamine bestellen
pedir ketamina en línea




call/text/whatsapp<<<<<<<< +1(505)257-5355

email...bcvsgea1124@gma

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...