Ecset tárolás, ecsetek

 YouTube videókból inspirálódva én is elkészítettem a saját ecsettartómat, amihez nem kellett más, mint egy IKEA váza (600 ft) és egy kis dekorkavics (One Euro Shop-ból 350 ft volt), a dekor kavicsot beleöntöm, beleszúrom az ecseteket és kész is. (Aki akarja, mindenféle díszt is lehet rá még tenni/festeni/masnizni, én odáig még nem jutottam el, de nekem így is tetszik, ráadásul praktikus is.)
Ezek pedig az ecseteim, nincs túl sok, de ezeket szeretem és rendszeresen használom is. E mellett van még 1-2 "gagyi" ecsetem is, azt nem igazán használom, de azért megmaradtak a régi időkből. 
A nagyobb ecsetek közül: kabuki ecset (max factor)-ezt púderhez szoktam használni; alapozó ecset (Douglas)- ezt értelemszerűen alapozáshoz; pirosító ecset (AVON) -kontúrozni, pirosítóhoz, bronzosítóhoz; legyező ecset (Oriflame)-púderhez használom de lehet kontúrozáshoz is, nagyon jó, mert hatalmas és 3 mozdulattal bepúdereztem az egész arcomat :); 2 kisebb, kerek fejű ecset (AVON, MÜLLER-ez kupakos, összecsukható)- pirosítóhoz, púderhez használom őket, de inkább a többit szoktam nem ezt. (Az avonos amúgy egy kis szettben volt, amolyan utazószett méret, szóval arra nagyon jó lesz.)
A kisebb ecsetek: egy tömöttebb lapos ecset (AVON) -ezt nem tudom pontosan, hogy mi volt az eredeti funkciója, de én highlighterhez (kiemelés) használom vagy ha gyorsan akarok a szemhéjra felvinni halványabb szineket. A második egy kis AVON-os rúzsecset, aztán: szemhéjpúdercset (AVON), applikátor (AVON) korrektor ecset (AVON), kétvégű ecset (AVON)-ennek az egyik vége egy lapos ecset, amivel az alsó szempillákhoz szoktam festéket felvinni, a másik vége pedig egy satirozó, amivel a szemceruzát lehet "elmaszatolni", lágyitani; rúzsecset (AVON); szemhéjpúder ecset (AVON)- ezt használom a legtöbbet, mert ez a legjobb, méretben és puhaságban is), ferde ecset- szemöldökhöz használom vagy néha az alsó szempillákhoz.


Ami számomra a leghasznosabb az az alapozó ecset, a legyezős púderecset és a satírozós ecset. Ezeket amióta megvettem nem tudok elszakadni tőlük. A pirosító ecset is nagyon jó és nagyon puha, de arra ott a többi is, szóval az nem volt életbevágó :)



CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...