Szines szemrevalók-nézd szinesen a világot!

Mivel itt a tavasz, mindenki hajlamosabb színesebben sminkelni, mint általában. Ezért arra gondoltam, megmutatok nektek néhány színes szemceruzát, amivel feldobhatjátok akár a hétköznapi, akár az alkalmi/bulis sminkjeiteket. Balról jobbra haladva a termékek a következők:
1. AVON glimmerstick diamond- twilight sparkle
2. AVON glimmerstick diamond-black ice
3. AVON glimmerstick diamond- emerald glow
4. AVON arabian glow -turquoise
5. AVON arabian glow- deep purple
6. AVON super shock gel eyeliner- szürke
7. ESSENCE metal glam-türkiz

AZ első három egy "családba" tartoznak. Megmondom
őszintén a feketén kivül a többit nem nagyon használom, csak ritkán, mert szerintem nem annyira élénkek a szinek. Mindáhromban van ugyanakkor egy csomó apró csillám, szóval natúr sminkhez nem túl praktikus, de egyébként nem feltűnő, tehát nappalra azért fel lehet nyugodtan tenni. Kicsit kemény (=nehezen kenhető), de azért elégedett vagyok velük. A kék és a zöld szolidabb kategória, mint mondtam, nincs erős szinük.
Az arabian glow ceruzákat nagyon szeretem, főleg a türkizt, mert annyira egyedi, szép színe van. Ezek az előzőekkel ellentétben nagyon krémesek, néha már túl krémesek is (lehet hűtőben kéne tárolni? nálunk a fürdően elég meleg van), vigyázni kell, hogy az ember ne kenjen fel túl sokat belőle és ne "törje el" (inkább ne maszatolja el, mert olyan puha, hogy nem törik:). Amúgy nagyon jó velük sminkelni, mert könnyen fel lehet őket vinni és nem kell belőlük sok, csak legyen mindig egy kis hegyük (bár én satírozóval viszem fel, mert így könnyebb). A super shock eyeliner tényleg használható akár tus helyett is, elég jól bírja a strapát, nem kenődik, csak azt sajnálom, hogy amikor ezt vettem még nem volt fekete. amúgy ez is nagyon krémes, puha állagú, tényleg "géles".

Az essence szemhéjtus kilóg a sorból, hiszen ez tus és nem szemceruza és megmondom őszintén, még nem volt alkalmam kipróbálni, mert csak nemrég vettem, de annyira szép az árnyalat, hogy most már mindenképpen ki kell hogy próbáljam. (Egyébként anyu már használta, azt mondta, hogy jó, de ez elég tömör.)
Összességében azt mondhatom, hogy a krémes állagú ceruzák nekem jobban beváltak, ha látványosabb, színesebb sminket akarok készíteni az első három pedig inkább az egyszerűbb, hétköznapi smink részeként funkcionál jól.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...