40 beauty question tag




Bőrápolás/Skincare

1.Hányszor mosod/tisztítod meg az arcod naponta?
Kétszer: reggel sminkelés előtt és este lefekvés előtt. (Az utóbbi alaposabb!)

2.Milyen a bőrtípusod? [száraz, zsíros, kombinált]
Vízhiányos, azt hiszem egyébként kombinált.

3. Milyen arctisztítót használsz mostanság?
Yamuna természetes szappant használok. Különböző illatokban és összetevőkkel lehet kapni, nagyon jó pl. a levendulás, a gyöngyvirágos és a narancsos-fahéjas is.

4.Használsz arcradírt?
Igen. De nem mondanám, hogy meghatározott rendszerességgel. Általában amikor eszembe jut, vagy amikor érzem a bőrömön, hogy lenne mit frissíteni rajta J

5.Mit használsz?
AVON-os arcradírt.

6.Milyen hidratálót használsz?
AVON Care napraforgós arckrémet, néha pedig szintén AVON-os levendula és jázminos arcápoló olajat.

7.Vannak szeplőid?
Nincsenek, pedig szerintem bájosak.

8.A bőröd pattanásosodásra hajlamos vagy az volt valaha?
IGEN!!! LLL
9.Használtál valaha Pro-activot?
Nem.

Smink/Make-up

10.Milyen alapozót,korrektort használsz?
AVON-osat ebből is, a korrektor változó: AVON, CATRICE vagy ESSENCE van mostanában.

11.Tudod milyen árnyalatú a bőröd?
Sárgás…

12.Mit gondolsz a műszempillákról?
Furcsa, hogy egyesek mindennap hordják. Egyszer volt rajtam farsangon egy olcsóbb verzió, nem nagyon bírta ki az estét.

13.Tudtad, hogy a szempillaspirálod 3 havonta kéne cserélned?
Igen, de akkor szoktam, ha elfogy.

14.Milyen szempillaspirált használsz?
AVON, L’oreal (az arany csomagolású)

15.Sephora vagy MAC?
Egyik sem. Drágák. (Bár még nem próbáltam őket…majd, ha sok pénzem lesz)

16.Van MAC pro-kártyád?
Nincs.

17.Milyen sminkeszközöket használsz sminkeléshez?
Ecseteket.

18.Használsz szemhéjfesték-alapozót?
Nem.

19.És az arcodra?
Nem.

20.Melyik a kedvenc szemhéjfestéked [szín vagy árnyalat]?
A barnás árnyalatokat szeretem. Hangulattól függ.

21.Szemceruzát vagy inkább folyékony tust használsz?
Inkább ceruzát, de néha tust is.

22.Milyen gyakran bököd meg a szemed szemceruzával?
Nem igazán szoktam J

23.Mit gondolsz a 'pigmentekről'?
Még nem használtam. Annyira nem is vonzanak. Gondolom ugyanaz, mint a szemfesték csak por formában, nem értem miért van rá szükség, ha egyszerűbben, szétszóródás nélkül felvihetem így is. Azért majd kipróbálom őket.

24.Használsz 'ásványi' sminket?
Használtam már, de nem kifejezetten azért vettem meg, mert ásványi volt.

25.Melyik a kedvenc rúzsod?
AVON-os rúzsaim vannak, szeretem őket. A kedvencem a Nectar a 3 az 1-ben termékből.

26.Szájfény?
Előző. (van benne szájfény)

27.Melyik a kedvenc pirosítód?
AVON pirosító gyöngyök.

28.Valaha vettél valamilyen smink terméket az e-bay-en? Vaterán/teszveszen?
Igen, 120 színű szemfestékpalettát.

29.Szereted a drogériás sminkeket?
Igen. Szerintem jók és olcsók.

30.Jársz-e smink outletekbe, vagy olyan helyekre, ahol olcsón [olcsóbban] lehet sminkeket venni?
Nem láttam még ilyet.

31.Valaha tanultál sminkelni?
Csak videók és blogok után, hivatalosan tanfolyamon nem.

32.Ügyetlenül sminkelsz?
Néha igen, néha nem.

33.Nevezz meg egy sminkbűnt, amit gyűlölsz!
Ha valaki nem keni el normálisan az alapozót vagy a korrektort és foltokban áll rajta.

34.Inkább a élénkébb színeket kedveled vagy inkább a semlegeseket?
Semlegeseket. Persze buliba vagy alkalmakra jöhetnek a színek is.

35.Melyik hírességnek van mindig jó sminkje?
Eva Longoria, Penelope Cruz, Leighton Meester.

36.Ha el kéne menned otthonról úgy, hogy csak egy smink terméket használhatsz mi lenne az?
Alapozó+ korrektor (vagy csak az egyik).

37.Eltudnál menni otthonról úgy, hogy semmi smink sincs rajtad?
Igen, ha a bőröm épp jó állapotban van.

38.Szerinted jól nézel ki smink nélkül?
Hááát… ha a bőröm ok, akkor elmegy, de sminkkel persze jobban.

39.Szerinted melyik a legjobb smink márka?
Nincs kedvencem.

40.Mit gondolsz a sminkről?
Szerencsések a nők, mert ezáltal alakítani tudják azokat a dolgokat, amik kevésbé előnyösek rajtuk és ki tudják emelni, ami szép. Tulajdonképpen ez egy fegyver a kezünkben, csak jól kell használni. J

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...