Készülődés Korfura

A vizsgaidőszak miatt már elég rég írtam, ezért most ezt szeretném pótolni. Mindjárt bele is vágok a közepébe. Ma kezdtem fogyózni. Mint mindig, a vizsgaidőszak alatt a sok ülés, tanulás és evés következményeként felszaladt rám pár plusz kiló. (Meg persze amúgy sem vagyok valami vékony alkat.) Így hát elhatároztam, hogy itt az ideje véget vetni a csoki uralmának és nem csak nézni a sok szép csinos vékony lányt, hanem azzá válni :) Remélhetőleg. A minap olvastam, hogy a sikeres fogyókúra legnagyobb segítője egy virtuális vagy valódi napló, amiben leírom mit mikor ettem, mozogtam, így jobban fel tudom mérni, mennyi is az annyi. Ráadásul így beszámolhatok nektek az elért eredményről, ami talán engem is jobban motivál. Tehát a tervem az volt, hogy nem koplalni fogok, hanem egészségesen étkezni, próbálok mindent enni, mértékkel. Ezt úgy képzeltem el, hogy a szénhidrátokat a minimálisra csökkentem (ez nálam elég hatékony fogyást szokott jelenteni), ha eszem, akkor sem fehér lisztes termékeket. E mellett sok zöldség, gyümölcs, fehérje lesz az étlapon. Meg persze mozgás. (Na erre nehéz lesz rávenni magam, pedig nagyon kell!!!!) Így tehát a reggelim nagyjából minden nap zabpelyhes müzli lesz. (Recept: 3 ek. zabpehely, 1-2 ek. vegyes olajos magvak l. napraforgómag, kesudió, dió, mogyoró, 1 ek. mazsola, 1 csipet só, 1 dl víz. Ezt előző este kell így állni hagyni, reggelre beszívja a vizet. Ekkor adok hozzá kb. 1 ek. darát mákot, 1 ek. mézet és idénygyümölcsöt tetszés szerint.) Az ebédem ma mozzarellás, sonkás saláta volt, vacsira pedig valaami könnyűt fogok enni (pl. gyümölcs, zöldség). Arra gondoltam, hogy néha elkészítek valami diétás édességet is, hogy ne rezzem a hiányát, de ezzel vigyázni kell, mert hát mégiscsak fogyni akarok és nem ehetek túl sokat ezekből sem, ha eredményt akarok. Kb. 5 hetem van a nyaralásig. Remélem sikerül minél jobb eredményt elérni. Az álomsúly 55 kg lenne, bár nem tudom képes lennék-e így ennyi idő alatt erre (ez kb. 6-8 kg azt hiszem...nem merem megmérni magam, mert tudom, hogy elkeserednék, a nadrágjaimon úgyis érzem, hogy szorítanak :(:( )
Drukkoljatok. Ez az első nap :)
U.i.: Persze rengeteg vizet is kell inni!!! Majdnem elfelejtettem :)

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...