120 színű szemhéjfesték paletta

 Azt hiszem eljött az idő, hogy írjak a 120 részes szemhéjfestékpalettáról. Biztosan sokan láttátok már   sok sminkvideóban. Én is itt "ismerkedtem meg vele". Aztán lassan beérett az elhatározás és tavasz elején meg is vettem a Vateráról 6500 forintért. Nem mondom, hogy olcsó, de ha azt nézzük, hogy ezért 120 db színt kapunk, már nem is olyan sok. Tudom, hogy ennek nincs márkája, nem is állítom, hogy van. Lehet, hogy kínai, lehet, hogy nem, mindenesetre sok helyen utánaolvastam és azt írtak róla, hogy elég jól pigmentáltak, szép színei vannak, így hát beruháztam rá. Nem bántam meg.
Igaz, hogy mióta megvan nem használom túl sokat, de ez csak amiatt van, mert reggel folyton rohanok és nincs időm "rendesen" nekiállni egy szemfestésnek egy ekkora palettával. Méreteit tekintve egyébként nyitott állapotban 23*29 cm, egy szín kisebb, mint egy 5 forintos. (Bár nem hinném, hogy valaha is elfogynának.:) A pigmentáltságuk tényleg elég jó, bár vannak színek, amik erősebbek, vannak amik gyengébbek. Különösen szép az arany (alulról a második sor, jobbról a 2.) valamint az összes csillogós árnyalat. Merthogy van benne csillogó és matt is.
Az első sor jobb szélén két ugyanolyan fekete szín található, szerintem elég szép sötétek, mindkettő matt. Balra egy grafit szürke, aztán 4 egyre világosodó csillogó ezüst szín található, egy halvány sárgás és két fehér árnyalat.
A második sorban zöldek, türkizek és kékek, a harmadikban lilák, aztán rózsaszínek, majd ismét lilák és pirosak, végül barnák következnek. A barnákat nagyon szeretem, viszont hiányolok egy "Nude", bőrszínű árnyalatot, ami nem túl barnás és nem túl sárgás. Sajnos ilyen nincs benne.
A másik felén a palettának rengeteg türkiz, kék, zöld, sárga, narancs és korall szín van. Bevallom ezt a felét ritkán használom, inkább csak egy-két árnyalatot szoktam (főleg az aranyat, a türkizt és a csillogós zöldeket).

Összességében egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, sőt. Pozitív csalódás volt, mert tényleg elég tartósak és pigmentáltak a festékek, bár egy nem túl lapos ecsettel úgy vettem észre kevesebb mennyiséget tudok felvinni, viszont applikátorral nagyon jó (aztán eldolgozom ecsettel).
Aki teheti, szerintem mindenképpen szerezze be, mert olyan színek vannak benne, amiket önmagában nem biztos, hogy megvennénk, mégis jó, ha kéznél vannak, alkalomadtán. Annyira nagy a választék, hogy én néha meg is zavarodom tőle, talán ezért van az, hogy még nem sikerült teljesen " kiaknáznom" a palettában rejlő lehetőségeket, de igyekszem ezt is pótolni és változatosabban sminkelni.







CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...