Műszempilla olcsón

A múlt héten volt az "Összjogász nyitóbuli", amire én is elmentem és gondoltam feldobom kicsit a sminkemet egy pár műszempillával. Nem vagyok tapasztalt e téren, össz-vissz egyszer volt, tavaly előtt farsangkor rajtam, de az nem bírta ki az estét (lehet, hogy kevés ragasztót tettem), mert félig levált,ráadásul nem is volt valami természetes. persze farsangra jó volt az is.
Most viszont próbáltam kicsit természetesebbet keresni, de nem akartam rá sokat költeni. Ezért bementem a Jászainál lévő EuroShop-ba és megvettem ezt a darabot 350 Ft-ért. Ami szerintem egyáltalán nem volt sok, hát nem is vártam tőle nagy teljesítményt.
Eljött a buli estéje, felturbóztam a sminkemet, a végén pedig jó adag ragasztóval (ami egyébként van hozzá!) feltettem.
Első tapasztalat: a youtube videókban tanácsolt fél perc nem volt elég a ragasztónak, hogy ragacsos legyen, utána viszont úgy tapadt, hogy amikor az ujjammal, később pedig egy ecset végével próbáltam a szememre ragasztani majdnem azt is sikerült odaragasztanom :D
Végül persze minden gond nélkül feltettem (kicsit azért előtte méretre vágtam). Miután megszáradt a ragasztó teljesen jól a helyén maradt.
A hatás szerintem: ahhoz képest, hogy műszempilla és nem egy "minőségi darab", elég természetes. Csak az vette észre, hogy rajtam van, aki közelről nézett és persze jobban ismer (és tudja mekkora eredetileg) :)
Összességében szerintem megéri az árát, kellemes csalódás volt, kevesebbet vártam tőle.
Este tettem fel kb. 6-7 óra körül és hajnali háromkor szedtem le (egyáltalán nem kezdett leválni, sőt, kicsit fájt is lehúzni).
Az egyetlen hátránya a dolognak az volt, hogy az utána a szemhéjamon megmaradt szemhéjtus színű ragasztót elég nehéz volt levakargatni. Bár megmondom őszintén, a barátomnál aludtam, nála pedig nem volt szemfestéklemosóm. Lehet, hogy azzal könnyen lejött volna, a szappan-víz kombinációnak viszont erősen ellenállt.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...