Augusztusi kedvencek





A fenti képeken láthatjátok az augusztusi kedvenceimet. Elsőként az AVON-tól a solution vibes nevű golyós szemápolót, ami rezegni is képes egy kis elemnek köszönhetően. Nekem bevált, mintha tényleg kevésbé lenne karikás a szemem, amikor használom és azóta nem is "ég" annyira esténként illetve reggelenként.
Második kedvencem egy krém, aminek nincsen neve. Ez kicsit furcsa lehet, főleg, hogy valószínűleg nem tudjátok egykönnyen beszerezni, de muszáj írnom róla, mert ez valami fantasztikus. Korfun vettem egy kis faluban, ahol egy idős hölgy saját készítésű kozmetikumokat és fűszereket árult. A tégely 5 euroba került, ami szerintem megfizethető. Igazából egy testvaj lenne, de én arckrémként használom és hihetetlenül imádom. Annyira puha és selymes tőle a bőröm. Ráadásul mintha, a bőrproblémáimra is jó lenne. Sajnos pontosan nem emlékszem már mi minden van benne, de csupa természetes anyag. Ami biztosan: oliva és mandula. De talán még méz is. Sajnos tényleg nem emlékszem, mert angolul elhadarták :)
Az illata isteni, bánom, hogy nem vettem többet belőle. A legjobb, hogy ott ki lehetett próbálni mindent. Azonnal beleszerettem.
A harmadik kedvenc szó szerint az, ugyanis augusztusban érkezett meg hozzám Gombóc, más nevén Ciceró :)
A kis kandúr kb. fél éves, a páromtól hoztam el, nagyon jól érzi magát nálunk a kezdeti nehézségek ellenére. Ugyanis amikor megérkezett annyira rettegett, hogy az ágy alól 1-2 napig úgy kellett kiszednem. Azóta vígan éli cicanapjait a kertben (mi nem tartjuk a házban a macskát, bár néha be szoktam engedni a szobámba). Az utolsó képen nem ő van, hanem egy kis "betolakodó"  a szomszédból, akit szintén sikerült lencsevégre kapnom.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...