Divat tag

Zsannunál olvastam ezt a bejegyzést, szerintem nagyon jópofa, úgyhogy én is megcsinálom.


1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Vegyes. Azért többször hordok nadrágot, meg praktikusabb, viszont jó időben inkább ruhát vagy szoknyát. Ha már itt tartunk, akkor inkább ruhás vagyok, mint szoknyás, valószínűleg, mert ruhát könnyebben találok olyat, ami tetszik és szerintem jól is áll.

2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Egy időben csak ezüst volt és alapvetően, ha valódi ékszerről beszélünk, akkor pl. fehér arany (ami ügye ezüst színű), viszont bizsuból mostanában nagyon tetszik az arany is. Sőt, mostanában azt hordtam többet.

3. Clutch, igen vagy nem?
IGEN! Nagyon tetszenek, legszívesebben mindenhova ezeket vinném, csak hát nem nagyon fér bele sok dolog. Úgyhogy alig várom, hogy több olyan alkalom jöjjön az életemben, amikor többet tudom ezeket hordani.

4. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
Nem is kedvenc, inkább állandó üzletek, ahova benézek: H&M, Orsay, C&A, én a Hádát is nagyon szeretem, hogy mindenből csak 1-2 darab van, néha jólesik mindent átnézni és érdekes darabokra bukkanni. Na meg vannak az olyan üzletek, amik nagyon tetszenek (pl. Zara), de nem az én pénztárcámra szabták őket.

5. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Nagyon szépek, ha normális keretek között marad. Nekem egy van, ami ilyen, bár terveztem más félét is beszerezni, de félek, hogy 15 perc után sírva váltanék balerinára. Tetszik viszont bennük, hogy nem érzek minden kavicsot a talpam alatt, az elég zavaró egy sima magassarkúnál szerintem.

6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Attól függ mennyire koptatott. A mindenféle mintával keresztül-kasul csíkozottak nekem nem tetszenek. Inkább azok, amik olyanok, mintha természetesen, a használat során koptak volna meg. Mondjuk az én combomra amúgy sem előnyös a durva koptatás.

7. Neon vagy pasztell?
Pasztell. Pl. a neon narancssárgát nem tudom elviselni.

8. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok?
Mióta betörtek hozzánk és elvitték az összes "normál" ékszereinket, azóta kb. csak a bizsujaim vannak. Ha majd egyszer sok pénzem lesz, persze szeretnék valódi, drágább ékszereket is, de egyenlőre nem hiányzik.

9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Csak azt követem, ami tetszik és beleillik a saját stílusomba is (pl. virágok, pasztell szinek, oxford cipő).

10.  A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány  minden színe megtalálható a szekrényedben?
Előbbi. Nyáron azt hiszem színesebben öltözöm.

+ 1. A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
Van, amikor a ruhámhoz a sminket, de az a fontos szerintem, hogy stílusban találkozzanak.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...