Nárcisz sárga smink és OASAP Fashion rendelés

Valami új, friss tavaszi sminket szerettem volna készíteni, ugyanakkor nem túl harsányat, viselhetőt. Ennek eredménye ez a vidám kis sárga smink.


Használt termékek:

ARC
Gerovital Plant hidratáló krém
AVON MagiX sminkalap
Garnier BB krém- Light
Rimmel korrektor- Ivory
Essence cover stick korrektor- Matt sand
AVON ideal flawless púder- Fair
Essence Sun Club matt bronzosító
DIY krémpirosító 

SZEM:
120 színű paletta
Artdeco szemhéjalapozó
AVON Jillian Demspey szemöldökceruza
AVON SuperCurl szempillaspirál (Black)
AVON fehér szemceruza (nagyon régi)

SZÁJ:
AVON rúzs- Sunkissed ginger
AVON 24 k gold szájfény- Pink
Passion szájkontúrceruza (010)

Végre megérkezett az OASAP-tól a rendelésem, már kezdtem aggódni. Nagyon elégedett vagyok, 100%-ban azt kaptam, amit vártam, úgyhogy én elégedett vagyok velük. Persze jó alaposan utánajárta, hogy mit rendelek. Aki blogol, annak mindenképpen ajánlom ezt a lehetőséget, ha még nem élt vele, ugyanakkor azt nem mondom, hogy a vásárlóknak ez a legjobb és főleg a legolcsóbb hely beszerezni a hőn áhított darabokat, ugyanis ez a nyaklánc 20 dollár volt, amennyit, ha ténylegesen ki kellenes fizetnem, nem adnék érte akármennyire is szép (kb. 5000 Ft). 
Egyébként a hosszúsága és a mérete is megfelel annak, amit a honlapon közöltek, tehát egy szavam sem lehet. A kicsit hosszú ideig tartó postázás pedig nagyon fokozta az izgalmat. Majd megmutatom outfit posztban is, ígérem :)




CONVERSATION

14 comments:

Anonymous said...

Ahhoz képest, hoyg elvileg tájékozódtál ki kell, hogy ábrándítsalak, mert ez a nyaklánc az ebay-n 680 Ftért kapható.

De az Oasap összes ékszerén 400%-os hasznon van minimum (és van aki megveszi...)

Csipkelány said...

Névtelen: A termékről tájékozódtam, hogy valóban olyan legyen, mint ami a honlapon látható. Tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy Ebay-en töredék áron hozzá lehet jutni, éppen ezért írtam, hogy elsősorban a bloggereknek ajánlom a lehetőséget (akik ingyen kapják meg), nem pedig a potenciális vásárlóknak. Érdemes lenne értelmezve olvasni a bejegyzést, mielőtt hozzászólsz.

Anonymous said...

Hát én sem bloggereknek, sem másnak nem ajánlanám, hogy 10-szeres áron rendeljen akármit akárhonnan.

Adryenn said...

Nekem nagyon tetszik :)Nagyon szép :)

dotty said...

szia! el tudnád mondani, hogy hol lehet igénybe venni ezt a lehetőséget? sehol nem találom az oldalon, valószínűleg csak én vagyok a béna :D egyébként a fülbevaló gyönyörű :) megérte, akármennyi is volt :D

Csipkelány said...

Muccuus: A bloggereknek ez semmibe nem kerül, csak írni kell róla! http://www.oasap.com/ Lemész az oldal aljára és lesz olyan, hgy "Fashion hunter", na itt kell regisztrálni a blogoddal :) Megnézik hány követőd van, de ha nem felelsz meg az elvártnak, akkor is adnak 10 dollárt amit én megdupláztam úgy, hogy írtam egy rövid bejegyzést róluk, de erről mad írnak e-mailt úgyis. Hajrá :)

vargaviki said...

Kár, h nem beszélsz a videó közben. :(
De azért a zene is nagyon jó :)Kik ők?

dotty said...

köszi a tájékoztatás :)

dotty said...

köszi a tájékoztatás :)

Csipkelány said...

Muccuus: Szívesen :)
Vargaviki: Ők a Movits! Egy svéd jazz hip-hop banda :) Én nagyon szeretem őket. Vannak beszélős videóim is, sajnos még a minőségen van mint javítani, mert a felszerelés nem a legjobb, de igyekszem :)

Thündérke said...

Nagyon jól áll a smink:$ és a zene is baró :D

Makeupcakes said...

Tökmindegy, honnan van a lánc, nagyon szép! :)
Én mondjuk nagy Ebay-mániás vagyok, ez a láncom is onnan van meg, de egy ilyen lehetőséget akkor is vétek kihagyni.:)

Karin said...

gyönyörűszép a nyaklánc, most irigykedem :)

ZófiaNági said...

http://www.facebook.com/pages/Trendology/328607160532135 én náluk láttam jópofa dolgokat, rendelhetőek:)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...